Wednesday, March 28, 2012

Terkejut Beruk..!!

Tak semua orang didunia ini pernah mengalami kejutan yang teramat sangat..., atau dalam bahasa kasarnya ialah terkejut beruk..

Adakah anda pernah mengalami sesuatu kejutan ...??

Kisahnya apabila gua berjalan-jalan di Zoo suatu ketika dulu.., gua ternampak seekor beruk hitam.., apabila gua melihat beruk itu fikiran gua terlintas pada kawan gua iaitu NAZ..kerana beruk itu ada lesung pipit seperti NAZ 

Gua terus mengambil gambar beruk itu...


*KLIK....*


"Fuiiiiyoo.....!!! muka gua masuk blog UJANG.."
(kata beruk itu)


****************

motif..??


- saja carik gaduh dengan NAZ...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

femes naz.... ujang asek promote je

hahahaha... Naz pun terkejut beruk baca entry ni... ;p

hahahahaaa...memang terkejut beruk Naz tengok beruk tu!

Eh eh betul la. Sekali pandang macam member aku jugak. Ke Naz tu adik beradik dengan membe aku? :D

=) hahaha
mata dia macam pakai lens jaa. =) cute.

diera singgah sini. nanti singgah belog diera pulak tau. =) diera baru lagi. http://dieranadieraulalaaa.blogspot.com/ dira follow sekali. follow me back ok? =) terima kaseh


EmoticonEmoticon