Monday, April 30, 2012

Aksi Manja Babygirl Gua

Cuti hujung minggu baru-baru ini kecoh dengan kejadian perhimpunan BERSIH yer dak..?? macam- macam hal yang berlaku pada perhimpunan BERSIH. nak kata gua tak amik tahu tipu la kan..,

Tetapi gua tak terlibat dalam perhimpunan BERSIH kerana pada masa itu gua bersama yana pergi ke SEGAMAT untuk menghadiri majlis kenduri kawin.

Pada masa yang sama buat pertama kalinya gua bawa babygirl gua berjalan jauh..hehe.., babygirl dan yana duduk di belakang kereta jer..maksud gua duduk di belah belakang ok..grrr

Yang bestnya babygirl gua seronok jer dia baring di kerusi belakang..('',)



Memanjang tidur jer dia dalam kereta..bila bangun je untuk senyum ataupun untuk menyusu...('',) banyak aksi dia dalam kereta ni..yang banyak gambar dia ada dalam kamera mama dia.

Sekian...Peace (~_^)v


p/s : undian sehari sekali anda masih diperlukan..sekarang no3...tolong vote di SINI <---



.

17 Orang Memberi Komen & Pendapat

tembamnye..geram nengokk huhu

bila baby senyum memang manis... comel jer rupa dia... :)

Comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Insecure ah cemni.

Meh nak dokong meh.. macam wonder girl dia.

wahhhhhhhhhh...
dah besaa babygirl dia ^^,

ekekekekekeke ! senyum dia macam ko je ujang . :D

Comeyyyy anak nko jang.....Esok2 anak bujang jiran aku tu, lalu lalang depan rumah nko je lah kan..bila budak2 ni besar...

comey nya...kalau nanti g sana nak jumpa dia la...

dah makin tembam pipi dia.huhu.mata pon dah jadi sepet

putihnye die..comel sgt2..cepat2 tumbuh rambut ye baby..

comel2 ^__^ tapi dok kat belakang camtu.. tak jatuh ke die?? hmm..

pasal banner tu tak kesah r bro.. takde hal pun.. same2 tak reti cane nak dapat url T__T so takyah pun takpe

hui..senyum habis dak kecik nie..hehe


EmoticonEmoticon