Sunday, April 1, 2012

Selesai sudah majlis aqiqah babygirl gua

Sari berita utama

1/4/2012. Bandar Baru Bangi, semalam berlangsungnya majlis aqiqah dan cukur untuk babygirl pertama saya yang bernama Aimy Zafirah Bt Mohd Azfar. Majlis berlangsung dengan sempurna dengan bermulanya geng marhaban pada pukul 10.30..sehingga pukul 12pm.

Selepas majlis marhaban selesai tetamu berpusu-pusu hadir dan majlis makan-makan juga bermula sehingga ke pukul 6pm..., majlis di serikan lagi dengan kehadiran beberapa blogger (akan dicerita kemudia)


TAMAT.


Hahaha..gua tak reti wei buat cerita ala-ala surat khabar utusan ataupun harakah ni ..gua reti buat cerita ala-ala surat khabar KOSMO jer..(apa bezanya pun gua tak pasti)

Nanti gua sambung cerita la ok..hujung minggu ni berapa ada masa sangat nak update...thanks

Ini gua tepek sedikit gambar sekitar majlis aqiqah babygirl gua

Baju baby yang comel..('',)

Ni buaian yang digunakan untuk babygirl..,HANDMADE tu..siapa nak sewa sila roger..hehe


Doogift untuk tetamu yang hadir..('',)

********************

Terima kasih kepada semua tetamu yang hadir kerana memeriahkan majlis kenduri babygirl saya..., dan terima kasih juga kepada yang tak hadir kerana sentiasa menyokong saya.hee


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : penat...



25 Orang Memberi Komen & Pendapat

kenapa 1/2/2012? baby gurl pon lahir 14hb ;p

alalala comelnya dia dah pandai berhias dah anak dara ni...hehehe

assalamualaikum ujang...tahniah n comelnya die...:)

alhamdulillah ..comeinyer dia...

assalamualaikum...ank ujang mmg comelkan..mcm..mcm...mama dia....hahahah

alaaa..tak sempat hadir!
comel buaian dia..

tahniah bro.. selamat menjadi bapa yang baik!

comelnye!!
pipi bam bammmm nak cubit je rs!!!

ada extra doorgift hantaq mai kedah...hehehe

alhamdulillah..beso dah emi =D da pandai ape ni jang? selain mintak adik?

eishh gerammmmmnye..
jang, nnt aku nak g umah mu la nk tengok baby ni

Bulat betul matanya... sorry bro...tak dapat singgah aritu sebab ada event... InsyaAllah ada kelapangan aku datang ziarah yea... SEKSYEN LAPAN kannn.....

aku nk pegi pun tak leh even dekat sgt dah aku dok tu seksyen 9 jek.... ko tu ptt mai lawat anak aku kat az zahrah ...hahahaha


EmoticonEmoticon