Wednesday, April 18, 2012

Setelah berjam mengadap Timeline Facebook..hehe

Ramai yang ada facebook kan..., gua pasti ramai jugak profile Facebook korang dah tukar kepada timeline yer dak..?? walaupun agak bengap gua rasa timeline ini tapi gua maki pun bukan mark dengar so gua teruskan jer la dengan timeline ni..hee

Gua selaku tidak mahir dalam bidang seni ini teringin juga untuk memiliki Cover Photo untuk timeline gua yang canggih.hee.., setelah berjam edit menggunakan PAINT..akhirnya jadi gak la ala-ala comel gitu.., nak guna photoshop tak reti..hahhaha, ini hasilnya..('',)

Photobucket



Sesiapa yang ada facebook tu meh la add gua.., gua nak wusha sikit cover photo korang smart ke tak..('',)


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : SIBUK

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

facebook sy xguna timeline baru lg ^_^

perghhh.
jangan marah Allah x suka.
rajin bebenau edit nye aihhh.

hebatlah die guna time line...

masih tak guna timeline baru..cam susa h jek nak handle

secara automatiknya fb jijah pon kena timeline. padahal tak tekan ape2 pon.. dasyat tol..

meh abg ujang usha fb azizahgreenline.. ekeke :p

boleh jadi kemas pulak. cantik pulak tengok bila dah jadi macam tu. ^^

wow nice...sy pun nak bljr la bt cover mcm 2..hehehe..
follow me.. http://siamoycincai.blogspot.com/

memang ada fb..tapi tak suka lah yang baru ni

cantik beno cover photo dia. fb gua xgna TL gi ah. xleh nk buat :D

cool. buat selalu tak jadi. berapa eh saiz timeline ni ?

ad pro n con nye timeline ni..
tp sbnrnye ok je..
serabut??
ala maybe sbb x bese..
t dh bese..
ase ok je..
xteruk mana p0n..
mudah je p0n.. :)

malas g lah nak buat timeline. wee~

nice2..benda2 mcmni memang makan masa la nak setting..bagi cun.. huh! aku tak pakai timeline..blablalba..xnak add la..

niceeeeeee~ kreativiti tahap ujang! ;)


EmoticonEmoticon