Thursday, May 3, 2012

10 Hari Lagi



Assalamulaikum, kepada anda semua, Majlis Kenduri Kawin gua telah dicalonkan bagi kategori Yahoo! Social Media Gathering of The Year sempena Digi Wwwow Award 2012. Jadi kepada anda semua diharap boleh membantu untuk mengundi 1 hari 1 undi bermula 23 April - 13 Mei 2012.

 Masa untuk gua berkempen tinggal lagi 10 hari lagi..sekarang dalam kategori yang gua join entri gua berada pada kedudukan no3.., nak kejar ke no 1 memang jauh gila jaraknya..hahaha.., sekurangnya dengan undian korang boleh mengekalkan kedudukan gua pada no 3..('',)

Siapa yang dah undi tu terima kasih..,tetapi sebenarnya sehari sekali boleh undi untuk menambahkan bilangan undian..('',)

Untuk mengundi klik 

SINI <----
login via Facebook atau twitter
(boleh vote guna dua2)

Kerjasama antara korang semua amat saya hargai..thanks geng..! ('',) 

********************

Sempena kempen merain undian ini tolong jangan pandang hina dan serong kepada kami ok.., kami berkempen secara sopan santun..hehe.., kami berkempen pun bukan untuk politik tetapi untuk kemeriahan yer dak..?? bukan lama pun sampai 13 mei ni jer.hee..('',)

Untuk kategori blogger of the year pertarungan hebat blogger kenalan rapat gua..good luck untuk 

*************

Sekian Peace (~_^)v

 p/s : ada jugak yang hilang kawan sebab merain undi..sian..('',)


1 Orang Memberi Komen & Pendapat

Hurmm... tengok gaya memang ko dah layak jadi FINALIST nie...then confirm ko akan dapat undangan khas time prize ceremony tu nanti...


EmoticonEmoticon