Thursday, May 24, 2012

Bila Babygirl Gua Reti Membebel..

Gua geram gila tengak gambar babygirl gua ni....argh.,.!!!!




Tak sabar nak tunggu babygirl reti cakap...hehe

Gambar gua curik dari blog yana<----

Sekian Peace (~_^)


p/s : geng tolong like gambar gua dengan babygirl dekat SINI---> on.fb.me/Kuiu2o




7 Orang Memberi Komen & Pendapat

kul 4pm aku like ... tp make sure ade kat wall fb klu tak mmg tidak la nk tekan like klu kena dok godek2 ...TQ ...


** dah bc pasal ni kat yana mls nk komen lagi ...mauahahahha

aloooo comel... Ambiklah video dia membebel letak kat blog.. Geram kat baby comel ni..

SUMER PARENT BARU MMG TAK SABAR TUNGGU BBY BERCAKAP, TAPI BILA BBY DAH PANDAI CAKAP DAH PANDAI BEBEL TAK BERENTI, NAK SWOH DIAM PULAK...HHEEEE

adoi..kecik2 dah pandai bebel ni..esok dah besar sikit mmg mama papa dia kena bebel jelah jawabnya :p

nanti bila dah dapat 'membebel' letih pulak nak layan.. hahaha..

comel..bila baby dah reti cakap dan banyak tanya nanti tak larat pulak nak jawab, hehe

http://www.facebook.com/ToyohashiMasjidDonationCampaign


EmoticonEmoticon