Wednesday, May 9, 2012

Cara JILAKA nak menang Digi Wwwow Awards



Minta maaf..tajuk agak kasar.., ('',) tapi entri tak kasar..hee

Ramai dah tahu yang sekarang tengah ramai orang berkempen untuk DIGI Wwwow Awards yer dak..?? dan ada yang korang kenal siapa yang tengah sibuk-sibuk di Facebook meraih undi yer dak..??

Sebenarnya ada cara lain untuk dapat tinggi undian tanpa perlu meraih undi..., ce tengok gambar bawah ni..hehe



sumber : Ben Ashaari


Gua ingat pilihan raya dekat Malaysia saja yang tak BERSIH rupanya untuk Digi Wwwow Award ni pun ada gak cara dapat undi tak BERSIH...hehe

Mungkin ada yang pertikaikan cara tu tak salah sebab ada duit.., tapi bagi pesaing untuk DIGI Wwwow Award pasti la tak puas hati yer dak..?? siang malam kami meraih undi dari kawan2 di Facebook sampai ada yang hilang kawan..hahahahaha

Kalau ada yang setuju cara tu so kami yang meraih undi di facebook nak buat la perhimpunan BERSIH 4.0('',) Penat gua tepek banner dekat atas blog gua tu untuk meraih undi tau..tolong undi cepat..hehe

Ada sesiapa nak beli undian sila la buat cara itu.., hehe gua pasti beberapa nama yang top vote di Digi Award yang secara tiba2 ialah menggunakan sistem ini... berbeza dengan peserta lain yang tersebar luas meraih undi di Facebook..('',)

Korang nilai la sendiri adil ke tak adil ok..,('',) kepada DIGI pandai-pandai la nilai ok.., kaler dah kuning sama dengan BERSIH..hee

Bak kata apek "'KEBENARAN' akan lenyap bile 'DUIT' yg lebih berkuasa"


Sekian..Peace (~_^)v



p/s : tinggal 4 hari lagi..nak VOTE aku dekat SINI<---  thanks..('',)
(kategori sosial gathering)

21 Orang Memberi Komen & Pendapat

aduhaiii...kempem digi pun ada BERSIH kaaaaaa...??

tu dia..mcm2.. pancing sungguh..huhu.

ko kena banjer aku !! aku ni paling payah nk bukak FB ..sbb kan korg aku sgup tu ... kul 4pm bukak fb ...ate kena blocked kan

memang boleh menang.tapi menang tanpa berkat la org kata. hidup tanpa berkat nih sampai bila tak bahagia

rasa mcm baca cerita lawak pulak...mcm ni pun ada...kihkihkih

nie impak dari BERSIH la tu...kuning oouummmm ;p

skg ni..mana-mana pun tak BERSIH...

pada aku tak adil.. tapi ni boleh dikatakan salah satu strategi..

so sebenarnya memang tak adil guna cara ni tapi tak salah rasanya guna cara ni.

nuff ada haramkan cara ni? Kalau takde, maknenye valid ah.. boleh je guna..

Jang....aku pun ada gak pakej macam tu, nko tak berminat ke?...Boleh bayar ansuran lagi...haha.

alahai, bersihnya....

lepas ni kena lantik spr buat hari berkempen dang mengundi

macam2 cara guna nak pancing :)

nk g phuket punya hal haha

errr.. saya nak order 1 id je bley tak.. ? tak mampu la plak byk2.. O.o"

http://mhmuic.blogspot.com/2012/05/residence-desa-lagoon-beach-resort-on.html

haihh mcm ni pon ada yer...hi ujang!

Dalam aper sahaja situasi kat dunia nie pasti akan ada orang menangguk di air keruh.... NAK UNTUNG ATAS ANGIN... huhuhu

erkkk tudia perangai nak menang pnya psl


EmoticonEmoticon