Thursday, May 17, 2012

Geram Tengok Babygirl Nyonyot Jari

Babygirl gua sekarang dah masuk 3 bulan dah.., dan sekarang babygirl gua bertambah tembam dan sihat...('',)




Tengok la gaya dia nyonyot jari kemain asyik lagi...gua pulak yang geli bila dia nyonyot sampai ke lelangit dia..hehe

Dah masuk 3 bulan ini babygirl sangat baik dan tidak meragam.., berkat dengan namanya juga kot..hehe..,

Alhamdulillah babygirl setakat ini masih lagi dapat susu dari ibunya sepenuhnya..., gua harap babygirl dapat meneruskan minum susu ibunya sepenuhnya.

Kalau nak tengok video babygirl nyonyot jari gua boleh tengok di blog yana masuk SINI <---


*****************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Anak memang penyeri hidup kita yer dak..?? owh bujang lagi ek..hee

14 Orang Memberi Komen & Pendapat

atotooo..omey2..
eh ni yg x sabar nk ada baby sniri nih..blh bg nyotnyot jari.tp xkawen lg plak..hukhuk sabo je lah..

aku macam kenal la baju yang ko pakai tu haha

baby kalau suke isap jari biarkan. org kata cerdik...:)

weh jari ko bersih tak ....
jgn pas korek idung ko kasi zafirah isap plak...tu giloss namanye ...

lom kawen lagi...hoho..

btw geram tngok baby..nk cubit pp die bole tak? hee

pipi dia tembam amat. geram. nak cubit sikit boleh? haha :D

bestnya dpt lyn baby sendiri...aku tggu2 gak ni biler dpt jdi cm ko..:)

ada susu kot dkt jari ujang.tu yg suka nyonyot

ololololooo tomey nye... bile lah leh jenguk baby awk ni

jelesnye..nak baby gak. keke. anayway mmg cute


EmoticonEmoticon