Friday, May 25, 2012

Pemenang "meh komen blog gua 3" meh kenal

Versi 3

Semalam gua ada bagi soalan teka-teki untuk dijawap tengok SINI <<, dan 5 orang yang berjaya  jawap terpantas dan cepat akan gua pilih sebagai pemenang untuk diberi penghargaan seperti letak dibloglist khas dan juga letak banner free di blog gua lebih kurang 2 minggu..('',)


Jadi pemenang untuk soalan semalam ialah :


1.  Encik Suami - ce teka dia suami orang ke tak..hee

2.  Eima - pengomen tegar blog gua..hee


 3. Oshin :  hai oshin..lama tak nampak..hee


4.  Nazhatul - hai salam kenal..hee


5. Dunia Kebahagiaanku - bahagianya..hehe..



 ********************

Itu semua ada senarai pemenang , gua mula nak pilih 3 sahaja..tapi sebab ramai jawap dengan betul gua letak la 5 orang..hehe

Kepada pemenang di atas sila la kasi banner blog korang untuk diletakkan di ruang banner disebelah..,kalau tak hantar gua tak letak ok..tapi untuk dalam senarai bloglist gua dah letak di sidebar..ce tengok..


Sekian...Peace (~_^)v

 p/s : lagi 2 minggu akan cari pemenang lain...tq


19 Orang Memberi Komen & Pendapat

This comment has been removed by the author.

Tengkiu ujang.Aku pun x sangka yg paling awal teka.memulekan..aku jadi biol jap dok pk jwpn..tetibe aku igt ubat nyamuk.aku belasah je la.xtau betul ker tak.lps aku klik publish komen..baru aku rase jwpn aku betul..tapi x tau la terawal ker tak?

aku nie jrg sgt2 update blog.tetibe ternampak entry ko.tue yg trs mencoba naseb tue.w/pun xde hadiah..ko copy banner n letak dlm blog 2 minggu pun aku dah rase cukup berbaloi.aku nie pun..bukan reti menulis sgt..mencarut aku pandai la.hope dgn "hadiah" yg aku menang nie,dpt tmbh kenalan dlm dunia blog.

thanx ujang! sib ko upgrade top 3 to top 5! klu x, nangis Wa sbb xtersenarai! kah3...nama cam rempit, tp Wa xde motor pon! kuang3

Neway, thanx!

alhamdulillah...menang jugak ngeh3...search je kat pakcik google komfem ada jawapan :p (taktik senang)

cemana nk bg banner tu eh..

whoaaa... saya pun berminat nak letak banner kat blog blogger of the year... hehehehe

YEYAY DPT MENANG JGK.....HEHEHE...SUKA2...

ejozbuluh..aku tersilap td.., kau no 6..hehe

tapi takpa..letak dekat bloglist k..('',)

lagu 2 minggu ? errr lagu baru ek? hahaha

tahniah pg pemenang ubat nyamuk semua!

huhuhu...kiranya update top 6 le nih? he3...better than nothing! ha3

jang..aku buat entry ada link blog ko.jemput la ye New Entry ” Rezeki Di Pagi Jumaat ”

banner blog tue mane nak dpt.sumpah aku tak reti.kuno sgt aku nie kan?

wah... teselit gak kat situ. ingat dah lambat komen.. thanx ujang. selalu baca entry ujang kat google reader jek. jarang nak menyinggah komen. tp semalam tetiba berminat plak nak join. hehehh..

erk... nak tanya... camne nak kasi banner tu ye?? hahahah... seryes tak gheti. rabun it skit.

yeay kali ni aku berjaya ... hehehe weh nk bg banner guaner .... aku tak dak ko nye email derr

ala banner kasi dgn komen ni atau dkt facebook.., buat banner aku pun tak reti ..hahaha


EmoticonEmoticon