Al-Quran Edisi Khas Untuk Wanita

Cantiknya Awek Ni...('',)

Salam ,

Pasti ramai yang masih tidak tahu dengan Produk ini yer dak..?? tertanya-tanya apa itu Al-Quran Khas Untuk Muslimah..? Apa yang ada..?? haa ini gua tepek kan

Banyak kemudahan yang kelebihan yang ada pada Produk ini antaranya :

-Al Quran dan terjemah 30 Juz lengkap.
-Tajwid berwarna (tidak terdapat pada Mushaf Al Burhan biasa).
-744 muka surat berwarna dengan frame bunga.-Khat naskah rasm utsmani.
Al Quran quantum wanita.
-Carta tentang ibadah rawatib wanita.
-Carta tentang ibadah nafilah wanita.
-Carta tentang wanita yg haram dinikahi
-Indeks ayat-ayat tentang wanita dalam Al-Quran.
-40 Hadits tentang wanita (Arba'in Nisaaiyyah) .
-Fiqih ibadah wanita.
-Agenda Muslimah khatam Al quran.
-Gelar wanita dalam Islam.
-Tips kecantikan mengikut sunnah Rasullulah.
-20 Sejarah wanita yang disebut dalam Al Quran.
-Kisah tentang wanita pertama dan utama dalam lintasan sejarah Islam seperti Siti Khadijah r.a., Siti Aishah r.a., Ummu Salamah, dan ramai lagi..

************************

Banyak pilihan kaler yang korang boleh pilih untuk Al-Quran Edisi Khas Wanita ini

Colours available :

TAJWID :
BLUE, RED, BROWN

NON TAJWID :
PURPLE, RED, PINK



HARGA

NON TAJWID =RM 55
TAJWID = RM 65


Untuk keterangan lanjut boleh tengok di FACEBOOK di SINI <---
Untuk tempahan boleh call terus : 0134252432 
@
Email Kepada Leen : leenazman@gmail.com


************************


Selalunya AL-QURAN menjadi pilihan kita untuk buat hantaran Perkahwinan yer dak..??. Apa kata sesiapa yang tengah mencari idea untuk membuat pilihan hantaran perkahwinan beli Al-Quran Khas Untuk Wanita ini sebagai salah satu hantaran..('',)

Wahai encik tunang ataupun suami berapa ringgit la sangat beli Al-Quran ini jika dibandingkan dengan baju TOPMAN yang korang beli mahal-mahal tu yer dak?...('',)

Yang baik datang dari ALLAH...yang buruk datang dari kelemahan iman saya


Sekian...('',)


p/s : Gua tahu ramai yang nak kawin dan bertunang ni kan.., apa lagi...('',)


{ 15 comments.. read them below or add one }

❀Hanim_RosLan❀ ❀Hanim_RosLan❀ June 26, 2012 at 8:44 AM
eh..bestnye ade tips kecantikkan..haha
Ardini Humaira Ardini Humaira June 26, 2012 at 9:36 AM
SubhanAllah... cantik.. tapi dah ngidam al-Quran rainbow... :D cantik gak yang raibow tu
Afasz Afasz June 26, 2012 at 11:12 AM
sy lebih prefer beli tafsir. :)

dekat PKNS bangi ada satu kedai buku jual pelbagai jenis al-quran dan tafsir..macaam2.
Syazlina Khairuddin Syazlina Khairuddin June 26, 2012 at 11:12 AM
sangat menarek..nnt boleh difikir2kan untuk beli =)
pha is pha is June 26, 2012 at 2:53 PM
nk bagi sebagai hadiah kat 'bakal' tunang pon boleh nih.. hahaha
Kira Kekuri Kira Kekuri June 26, 2012 at 7:27 PM
sangat menarik, tapi kalau sy cukuplah tafsir yg ada sekarang. hehe
farah jamil farah jamil June 26, 2012 at 8:52 PM
Bestnye, kalau lah dapat. Tapi al-quran kat uma pun da banyak. Takut tak terguna pulak. Jangan membazir kan :)
Nurul Akmal Nurul Akmal June 26, 2012 at 9:10 PM
Tengah mencari nak beli Al-Quran digital untuk emak.. boleh terjah jugak nih..
aizamia3 aizamia3 June 27, 2012 at 8:00 AM
menarik tapi cukuplah dulu apa yang ada la ni.. ;)
Ida Kusumawati Ida Kusumawati October 23, 2015 at 1:26 PM
Klo d hitung rupiah hrgae brapa??