Spa Rambut Biolyn MURAH GILER...RM 10 !!!!

Gua pasti semua orang pasti pernah potong rambut yer dak..?? kecuali yang botak....eh orang botak pun mesti potong rambut takkan rambut dia hilang sendiri kan. kan kan..?? ('',)

Gua nak perkenalkan SPA RAMBUT YANG MURAH



Hari tu gua berkesempatan pergi SPA RAMBUT BIOLYN.., wah gila kau gua pergi SPA RAMBUT..hahaha, tapi jangan terkejut dengan tempat yang begitu selesa gua hanya memerlukan RM10 sahaja untuk potong rambut...('',)




Yer hanya RM10 untuk potong rambut bersama dengan cuci rambut sekali, amik kau kalah harga kedai MAMAK  yer dak..??

Gua pasti harga dia sangat murah dan sesuai untuk student..budak-budak  UPM nak potong rambut gua SAJES korang pergi sini bukan jauh pun..('',)


*********************

Sesi Potong Rambut



Lepas potong rambut dia bawa gua ke belakang untuk cuci rambut baik punya servis..!!


Sesi mengeringkan rambut




Yes..!! siap sudah rambut ala K-POP..yeye..
* sambil joget K-PoP...

gambar kredit kepada Bro Framestone

*********************

HARGA SERVIS Di BIOLYN HAIRSPA



Sesiapa yang rasa nak cuba potong rambut dengan servis yang bagus beserta harga yang berpatutan boleh pergi ke SPA RAMBUT BIOLYN..('',)

Ni peta dan alamat BIOLYN HAIRSPA


Tak rugi cuba potong rambut di sini wei.., cuba la yang RM10 tu..hee


***********************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : bulan depan gua nak pergi lagi hehe



{ 10 comments.. read them below or add one }

UniMeOw UniMeOw June 27, 2012 at 9:09 AM
waaahhh iklan baek punya...hehe
eima eima June 27, 2012 at 9:21 AM
budak kecik die layand ie tak ..... boring la aku tgk rambut anak aku tu ....
Anum Anum June 27, 2012 at 9:37 AM
murah gile..
siap promot lagi
bagus2
hazman aka species1980 hazman aka species1980 June 27, 2012 at 10:20 AM
idea promosi yang bagus.... tapi aku lagi LAYAN ngan mamak...sebab sini tak leh nak shave janggut ngan PUSING KEPALA ....lalalalala
EB EB June 27, 2012 at 2:28 PM
Bagus ni murah..
Klu kat alamanda RM38..
Gunting n cuci x slp..
dem mahal.. xmau aku gunting sana..
Klu stakat nak trim2 byr rm38 pnya la rasa rugi....
Tiara Fazlin Tiara Fazlin June 27, 2012 at 4:04 PM
kat ireland 40 hengget sekali cantas itupun standard mamak paling murah dah tu T___T