Thursday, August 23, 2012

Ragam Di Lebuhraya Ketika Raya


Salam...,

Gua rasa ramai lagi yang masih di kampung terutama yang kampungnya jauh-jauh yer dak..?? gua raya ke dua dah balik ke rumah dah di bangi..hihi

Tapi baru raya ke dua jalan dekat highway dah jem gila...grrrrr, gua tak dapat bayangkan macam mana suasana di highway bila hari sabtu atau ahad ni..


Lokasi : Lebuhraya Plus (seremban-bangi)


Gua bila jem ni memang emosi gila..., kalau boleh bakar lemang dekat highway ni memang gua dah bakar dah lemang...mulut gua akan bebel-bebel bila jem ni dan gua suka cari gaduh dengan pemandu lain sebagai hiburan...hahahaha

Lokasi perjalanan gua tak la jauh sangat iaitu dari serembang ke bangi jer..tu pun dah sakit hati kalau kena jem.., tak tau la kalau korang yang sangkut jem yang perjalanan dia lagi jauh mesti sakit hati yer dak..?? so padan muka..hihi



Memang sakit hati wei bila jem ni..., sampai gua sempat amik kamera di seat belakang dan siap snap lagi gambar bila jem ni..., yang lagi bangangnya punca jem ialah ada eksiden di highway bertentangan...gila memang nak bunuh jer rasa orang yang slowkan kenderaan untuk tengok eksiden tu...ish ish


***********************

Bawah ni ragam yang gua jumpa 

 Comel jer brother ni nonggeng..hihi

 Selesa jer brother ni menunggang

Barang kali potong angin bila tunduk yer dak..?


Sebenarnya motif gua amik gambar brother bawa motor ni ialah teringat zaman gua balik kampung naik motor..('',) gitu lah sebenarnya gaya gua bawa motor bila balik kampung..hihi

Sebenarnya cara pemanduan begitu tak bahaya pun..bukannya berasing bagai...hihi.., cayalah bro...semoga suatu hari nanti brother bawa motor ni akan mampu beli kereta untuk pulang ke kampung juga...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : berhati-hati di jalanraya


Artikel Terkait

13 comments

Mmg kalau jalan jem, pergghhh menguji kesabaran betul + bosan giler... ;)

perghh..jem..nasib baik tak payah harung jem..:)

jem adalah syarat yg perlu terjd di aidilfitri...

tingat zaman menunggang dulu...cam pernah layan je gaya brader tu..hoho :p

ko ada skandal ke dgn penunggang moto tu ?

Awat tak lalu LEKAS. tak jem pung.

Bagaimana cara membuat gambar yang boleh dicoret coret dan di conteng seperti diatas??

Samat ari raya. Ri tu pegi Cameron nampak ada yang nunggang mcm superman. Lagi sempoi!

Nasib baik guwa naik kapal terbang... X jem... Hikhikhik... Selamat hari raya... Peace

ada eh jalan nama LEKAS
refer komen org atas..

bleh tahan jem tu..hohohohohohohoh
samat aghi ghayor jang

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/arwah-ni-model-facebook.html

Jem nya jalan... Nasib baik tahun ni tak tersangkut jem masa datang KL..

haha , skodeng org bawak motor pulak.


EmoticonEmoticon