Friday, September 21, 2012

Geram Dengan Babygirl Gua..!! eeeee




***********************

Kepada yang kenal gua lama ramai gak yang tahu gua memang seorang lelaki yang sukakan budak-budak.., mungkin itu salah satu sebab kenapa gua menjadi rebutan makcik-makcik untuk menjadikan gua menantu..hahahaa..

Cerita dekat blog sendiri kena puji diri sendiri sebab blog sendiri la yer dak..?? hihi.., ok sekarang gua dah pun jadi bapak selama 7 bulan.., dah jadi bapak mesti la ada anak yer dak.?? anak gua pun dah masuk 7 bulan...,

Sebelum ini biasa seronok main dengan anak orang jer sekarang ni dah anak sendiri lagi seronok tengok gelagat dia.., dah la comel macam gua kecik-kecik dulu...sumpah gua kecik-kecik comel wei..!!! tak caya gua lempang kang..!!

Sepanjang jadi bapak orang ni macam-macam gua dah buat.., antaranya tak pernah basuh berak orang lain tapi dah ada anak ni gua basuh berak dia wei..biasanya basuh berak sendiri jer..hihi..sengal cerita berak lak...

Tapi gua memang geram denan babygil gua.., balik kerja mesti gomol-gomol pipi dia...hihi..malam baru gomol mak dia pulak..hahahaha

"hai uncle and aunty semua..."


Gua dan YANA kalau nak bawak anak kitaorang jalan-jalan pergi mana-mana mesti seronok tayang-tayang anak dekat orang lain.., kekadang bila selisih dengan orang saja jer tunggu orang puji..

"eeee comelnya baby tu.."
" eeee geramnya tengok baby tu.."
"bulatnya mata dia..."
"tembamnya pipi dia.."

Itu antara ayat biasa yang kitaorang dengan...hihi... tapi ayat paling gua tak boleh lupa ialah dari NORA DANISH

"comelnya baby ni.., owh..patut la ikut muka papa dia.."


kisah pasal NORA DANISH baca SINI <---klik



Sekian..Peace (^_^)v


p/s : tak sabar nak pegi LONDON bawak baby jalan2..('',)


19 Orang Memberi Komen & Pendapat

giler btll gomol mak?...ishhh teruk hahaha btw ank u mang comel huhu

pergh ayat,lupekan sal 2,comel baby :)

muaaaaahhhhhhhhhh . muaah kat baby ye.

anak ko mmg comel. ko je xcomel.

mata ke atas tgn ke bahu...:D

cettt curik gbr trus update blog..mahal tau gbr tu..grr~

comel ikut mama oke! lalala~

hahaha...

end up mesti ada je lah kena mengena dengan artis kan..?

:)

hurrmmm..

susah nak kata anak tu comei ikut saper..yg pasti zafirah acuan dua2 la kan...

lagipun nkorang berdua..

mak pak zafirah nih sama cantik sama hensem..

hahaaa geli hati baca citer bapak org niyh :)

mata nora danish masuk habuk kot ckp ikut muke papa. .haha

mata nora danish masuk habuk kot ckp ikut muke papa. .haha

kehkehkeh.. sape nak puji kalau bukan diri sendiri ye dak..
tapi apapun memang comel.. cuma lum dpt jumpa je lagi.. ;)

part nora danish tu nampak benor nipu nye bro.. ahakz!

comel nyew....
mari la join ga sy
http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

eiii geram betul dengan babygirl tu. kalau jumpa memang nak cubit pipi dia. hehe :D

a'ah la..cumil cm papa dier.... (ayat nak jage hati)....hihi :p

Seronok ada anak kan? Tak bosan duk umah. Nak pergi mana-mana, bawak anak. Tak bosan langsung.

Ayat GOMOL MAK DIA tu yang takleh bla tu....hahahaha


EmoticonEmoticon