Wednesday, November 7, 2012

Happy Bezday 7 Eleven...auw auw






Salam..,

Serius lama gila gua tak update blog gara-gara kesibukan masa dan kemalasan melanda., entri di London pun gua tak buat-buat lagi ni..tapi si Yana dah penuh cerita pasal London..grrr

Ni gua nak update pun kejap je sebab hari ini bezday gua..hahaha, gua rasa tarikh lahir paling cantik dan paling senang orang nak ingat di dunia ialah 7 Eleven..gua rasa la senang..kalau tak setuju lantak korang la..hihi

So hari ini 7 Eleven bezday gua..korang kalau pergi 7 Eleven ingat la gua ok...nak minum slupee pun pergi la hari ni..gua belanja..minum la banyak-banyak macam gambar gua dekat atas tu...


Sekian..Peace (~_^)v


p/s : entri pemalas namanya ni..('',)


15 Orang Memberi Komen & Pendapat

betul la
x terfikir plak anum
hehe

happy birthday Ujang..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknya.. Amin :)

Hahahaha.. ingatkan apelah tadi.. happy birthday Ujang..

hepi besday papa..adiah dh bagi in advance kan? ngeh3 :p

hepy besday 7 eleven..eh..silap..hepy besday incik ujang...

cantik je kan.. 'tujuh sebelas'

happy birthday.. moga dak Zafirah cepat dapat geng.. ;)

hoh...birthday kite sama....7 eleven...tahun jek lain2...sy muda lagi...harhar..


EmoticonEmoticon