Tuesday, March 5, 2013

Nampak Buah Dada(tetek) Gua...grrrrr



Baru ni...iaitu minggu lepas gua pergi ke Jakarta...so naikla kapal terbang yang buat kali ke 4...hihi.., kalau nak baca pengalaman gua pertama kali naik kapal terbang baca SINI <--- p="">
Apa yang gua nak ceritakan bukan pasal di Jakarta sebab gua malas nak menulis...tapi kena gak menulis nanti...banyak gila entri travel tertunggak...grrrr

Eh apa tadi ek...owh...pasal buah dada... korang tengok gambar bawah ni




Korang tengok la di bawah logo NIKE tu..tersembul buah dada gua..derm..!!! tah kenapa sekarang ni buah dada gua makin besar pun tak tau...grrrr

Untuk coverline gambar dari nampak buah dada kena la suruh Zafirah coverline buah dada gua..hehe




Disebabkan zafirah dah coverline buah dada gua...gua kasi dia main motor..!!! vroooom...vrommmm




Lantak kau la zafirah woi.....motor pun motor la...hehehe


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : entri malas just curik gambar dari blog YANA buat cerita..hehe


14 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha pelik betui la lelaki nye buah dada kadang sampai cup A gak la... perrggghhh

mesti up entry ni.. sebab ramai terjah.. wakakaka..

haha.. tajuk memang buat orang cepat ja nak masuk baca.. hihi

ngaku jela jang, mu dah makin 'semangat' haha :p

xpe..trend ada buah tu kalau dah gemuk..ehheh

TAMBAH RAKAN, TAMBAH KENALAN BARU, TAMBAH ILMU YANG MAHA LUAS, RASAI PENGALAMAN BARU HANYA DI TIC !!

COME, FOLLOW AND TELL YOUR RELATIVE AND FRIENDS ABOUT IT !

http://ticcollege.blogspot.com/

lemak semua pi kat dada ke??untung la..akak ni lemak pi kat perut...hehe..

agaknya buah dada nie makin membesar tak?? hahaaa

cute lah anknya nie.....pndai cover bapaknya...hahahhahahaha


EmoticonEmoticon