Monday, May 20, 2013

Zack Zukhairi belanja gua Burger Bakar Abang Burn

Zack Zukhairi dan Gua

*kami masing-masing tahan nafas untuk kelihatan kurus..hahahaha


*************************

Gua rasa ramai rakan blogger yang kenal dengan Zack Zukhairi ni yer dak..?? walaupun mamat ni pemalas update blog tapi entri lama dia masih ramai yang rajin singgah baca...





Lantak dia la...hehe.., apa pun baru-baru ni gua sempat merasa Zack Zukhairi belanja gua makan Meatball burger bakar abang burn dekat ampang..


Thanks bro sebab lu gua dapat makan Burger Bakar dengan Meatball Abang Burn..


Nak baca pasal Review Meatball Abang Burn klil SINI 
Nak baca pasal Review Burger Bakar Abang Burn klik SINI


Kepada yang suka baca blog Zack Zukhairi ni...gua rasa dia rajin nak cerita pasal Burger Bakar Abang Burn ni...sebab tengok aritu makan kemain eksited lagi.. tunggu jer la kalau dia rajin dia Update la kot cerita..hehe


Sekian..Peace (~_^)v



7 Orang Memberi Komen & Pendapat


EmoticonEmoticon