Wednesday, May 15, 2013

Zaman kurus... !!!!!!!!!!!!!

 Gua yang berbaju putih..


Best pren masa teknik dulu... dah 10 tahun tak jumpa tak tahu hidup lagi ke tak.. ('',)


dah macam banduan...hehe

********************

Semua orang zaman sekolah dia kurus... yang kurus tak gemuk-gemuk sekarang ni tu penyakit... ('',), tapi gua tengok bila kurus sangat pun tak hensem gua ni.. hahahahaha

So biar je la gemuk....buwerkkk!!!!!!!




9 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha. kurus cekeding sangat pon tak elok. gemok pon tak sihat. so jom be at your best dengan Herbalife! hehe.

eceh...padahal tak boleh nak kurus dah..ekekek

gambar yang lastu.. hehehe.. ;)
nape design tu jadi pilihan ek.. ?

Tak boleh terima hakikat yang sekarang dah gemok. hihi

Weiii... maner nak cari set jersi ala banduan nie.... hahahahhha

kalau dah gemok, gemok jgk lah...

wei ... aku kurus tak gemuk2 anak dah 2 guane plak ... idak la berpenyakit pulak .... sehat je doktor ckp

pandai2 je ko ckp org kurus dr dulu sampai skrg tu berpenyakit tak baik tau mintak mahap sekarang ngan aku ... huahuahua

ko ensem bila boroi ...


EmoticonEmoticon