Wednesday, July 31, 2013

Malam Pertama di Rumah Baru



Biasa bila nak raya sahaja mesti ramai orang renovate rumah yer dak...? paling tak pun mood raya ni ada la yang nak baru yer dak..? kalau tak iyer...korang angguk yer kan jer la apa yang gua cakap ok..hahahaha

Mak gua dan mak mertua gua sekarang ini memasing beraya dengan mood rumah baru... yang mak mertua gua renovate rumah yang tak pernah duduk sekian lama..yang mak gua pulak renovate rumah lama yang satu tingkat menjadi 2 tingkat .so keseluruhan dalam rumah baru..(boleh baca di SINI)

Yang mendukacitakan kedua-dua rumah ini siap dalam bulan puasa..., so azab dia tahu sahaja la pindah bulan puasa ni macam mana... penat dia pindah tu dah macam mendaki bukit broga...fuh fuh.., air kencing sendiri pun rasa nak minum jer yer dak..?

So umah mak mertua gua secara rasminya berpindah masuk pada hari minggu hari itu (27/7/2012)


Bila katil dan almari bagai dah masuk rumah baru...so kena la tidur dirumah baru itu yer dak..??  nasib la mak mertua gua ni pindah rumah dekat jer...so barang-barang kecil biar je dulu rumah lama lain-lain hari nanti amik.

Hujung minggu hari tu bila dah pindah masuk malam jer susah nak tidur...lelagi bini gua .., tapi susah nak tidur ini aktiviti kami terbantut sikit sebab bulan puasa...wahahahahahhaa,, ops ops..

Erm.. korang ada tak biasa kalau pergi tempat baru atau mana-mana, hari 1st mesti susah nak tidur..???

Erm.. sambil-sambil tu raya nanti pada 17/8/2013 nak ajak korang datang beraya ke rumah emak gua.., ada kenduri sikit...

Sekian....Peace (~_^)v


7 Orang Memberi Komen & Pendapat

ok nanti aku dtg ...hahhaha

aku tak de masalah tu .. klu ade pun klu tmpt tu something wrong la..slalu nye lena je tido ai

salam ziarah...tahniah masuk rumah baru.

mmg penatlah berpindah dlm bulan poser

wah raya kat rumah baru nanti.. ;)
kalau ai, biasalah.. pergi tempat baru memang susah nak tidur.. amik masa nak sesuaikan diri.


EmoticonEmoticon