Wednesday, July 17, 2013

Papa Cium Zafirah..Zafirah pun cium Papa


Semalam bila time buka puasa Zafirah kemain nak manja-manja dengan gua..., biasa kalau gua kiss dia je lepas tu suruh dia kiss balik selalu geleng kepala sambil cakap

"nanak....nanak..."




Tapi semalam kemain lagi suruh ulang-ulang nak kiss pipi gua..., siap posing lagi bila mama dia amik gambar...hehe



Ok..kepada awek-awek diluar sana sila kagum dengan gua...hahahahahah


Sekian Peace (~_^)v


p/s : pagi tadi zafirah jatuh katill...gedebuk bunyi dia...



21 Orang Memberi Komen & Pendapat

jatuh katil? gua dah lame bukak katil tu... pakai tilam jer... sbb takut jatuh... tggu bsr skit nnti br pasang blk katil tu... ekeke..

kiut btuil zafirah nie,,
hope dia x apa2 lor jatuh katil tue.

ceyyy suuweetttt (bunyi mcm pacik candy crush) kehkehkeh

Entry Sayang Menyayangi Pak Dgn Anak Rupanya..

alolor...comel sanad-sanad..hihi

lain klai jgn dok feeling lebih2 .. semua salah ko la zafirah dah jatuh katil sian zafirah .... babap papa tu

Hurmm..... Zafirah tidur lasak macam papa dia jugak yea....hehehehe

Zafirah?...ermmm..macam nama watak citer Ramadhan yang hilang aaa

This comment has been removed by the author.

tu dak Zafirah kono pakso dengan dak Ujang tu.. kihkihkih.. ;)
jatuh katil.. hehehe.. dak Nuha 2 kali dah.. tersentak terus bangun kami.. hahaha..

erghmm, nak kagum ke idak ye hahaha.

Bro, gua nak tanya sama lu kat sini tp nmpk mcm x appropriate pulak. sorry

Dulu, lu ade cite psl mak lu bukak booth bunga masa convocation day. How nak apply?

zafirah...jaga2 biskut tu..papa bukan boleh caya, satg dia ngappp biskut tu haaaa

hahaha..., sapa anon ni.., kalau nak apply kol opis mak gua..,

03-89467301 (makngah)


EmoticonEmoticon