Monday, August 26, 2013

Beraya Rumah Bro Framestone berkain pelekat..!!


Hari minggu pada bulan Syawal ni biasa la sibuk memenuhi jemputan kenduri ataupun sesi menyinggah rumah kawan-kawan yer dak..? nak pergi beraya katanya..

Korang jangan bebal lak cakap kalau nak datang ziarah kenapa tunggu bulan Syawal jer...gua tumbuk tau la...hahahaha. sukati la budaya ziarah atau open house buat dalam bulan syawal ni...janji tak lari hukum..baik kecohkan lagi budaya bangang hantaran kawin tinggi-tinggi tu...hahaha...('',)

Ok dipendekkan cerita untuk yang pemalas menaip macam gua ni..., gua salah seorang yang tergolong dalam golongan orang yang ziarah rumah kawan pada bulan Syawal sahaja..so salah satu rumah yang gua main terjah pada minggu hari itu ialah rumah rakan blogger iaitu si boroi Broframestone... kalau tak dapat masuk  blog dia tu maksudnya dia tak bayar domain k...hihi

Ekceli kesemua rumah yang gua pergi beraya pada hujung minggu hari itu atas jemputan...tapi rumah Broframestone ni gua main terjah jer nak datang..hahaha

So dengan muka ala farid kamil yang dah monopus si bro ni paksa rela terima tetamu tak diundang ...hahaha.., dengan kain pelekat jer dia menyambut gua...hahahaha




Seperti biasa blogger fulltime bernama Broframstone ni tak habis-habis ngadap komputer jer dengan kain pelekat cap gajah duduk ni..

Gua tak pasti pulak dia pakai kain pelekat ni pakai spender ker tak...hahahahahah...korang tengok gambar atas tu siap garu konek lagi bro...hahahahahah

Apa pun thanks bro kasi datang rumah...tumpang toilet untuk kencing... tumpang mandikan baby dan juga tumpang kan solat...('',)


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : tu seterika ke mouse...hehe


13 Orang Memberi Komen & Pendapat

Hahahah cam gampxxx ulasan. Sib baik blom berkawan lagi dgn kau bro

Hahahah cam gampxxx ulasan. Sib baik blom berkawan lagi dgn kau bro

" siap garu konek lagi bro."


peh selambe jer kannnn...hahaha!

heheheh selamber~ semalam dpt jugak jumpa bro n kak yana kat umah aty~ hehehe.

wakkakakaka..siap2 la kena tumbuk dgn Bro.. haha

Haha ayat pnuh yakin! Terbaiklh ujang... Slmt hr raya ;)

Siotttttt jee Ujang......hahaha....

Okey la tue kan.... dapat gak menjenguk dan terjah umah member nie kan....apappun bro memang selamba

Kah Kah Kah gajah duduk, dia pun duduk, confirm la belalai pun terduduk wakakkakakakakaka

Seb bek la dia terima kedatangan ko kan

Huissshhhh...ulasan tak boleh blah. Tutttttt....


EmoticonEmoticon