Thursday, September 5, 2013

Kisah Sejarah Percintaan Lisa Surihani bersama GUWA..!

Entri Berkaitan Lisa Surihani


AMARAN KERAS
(cerita ini berunsur poyo)




Gua pasti lebih dari satu juta rakyat Malaysia mengenali Lisa Surihani yer dak..? dan gua juga pasti tak sampai  seratus seribu rakyat Malaysia mengenali gua..hahahahha

Tapi apa kene mengena Lisa Surihani dengan gua..?? itu yang menjadi tanda tanya yer dak..?? mungkin ada yang tidak tahu gua dan Lisa Surihani pernah bercinta suatu ketika dulu..tetapi ketika itu media cetak tidak mengetahui kisah silam gua bersama dengan Lisa Surihani


*************************

Kisahnya bermula kira-kira 12 tahun lepas..,

Lokasi : kedai 7 eleven

Masa : 1 pm


Untuk pengatahuan semua masa sekolah dulu saya suka minum vitagen..,barangkali mungkin disebabkan saya selalu minum vitagen kulit saya kelihatan gebu sampai sekarang..mungkin ok mungkin..

Ok sambung cerita...

Sedang saya membuka peti ais di 7 eleven untuk mengambil vitagen tiba-tiba

gedebuk..!!!
*bungi orang tergantuk kepala

"adoi...,!! woi.."
jerit seorang wanita yang berambut panjang paras bahu dan manis berbaju kurung

"  erk...sori awak saya tak sengaja " rayu gua mohon keampunan sambil buat muka cuak

"buta ke..nak bukak pintu pun tengok orang la " marah wanita itu sekali lagi

" sooooooo...."
 belum sempat habis gua cakap sori lagi  wanita itu terus capai vitagen di peti ais dan terus berlalu pergi ke kaunter...

Fuh dalam hati kecil gua memang puas hati gila sebab berjaya menghentak kepala seorang wanita comel walaupun tak sengaja...hahaha

Dalam pada masa yang sama gua cepat2 capai vitagen kaler hijau dan terus ke kaunter juga...

"Takpe saya bayar" pelawa gua kepada wanita tadi

sambil menoleh kepada gua wanita itu bersuara " apa ingat aku tak mampu ke "

" eh eh tak..ni tanda maaf saya kepada awak" balas gua lembut selembut suara aaron aziz dalam filem ombak rindu *

"ok kalau macam tu saya nak amik lagi sebotol vitagen..boleh..? " tanya wanita itu

"sukati awak la ..." jawap gua ringkas

Gua ingat dia main-main rupanya betul-betul pergi amik lagi sebotol...jahanam betul perangai....

"nah bayar 2 botol vitagen" sambil hulur vitagen kepada gua

"bukan 2 la tapi 3..." jawap gua manis sambil tunjukkan botol vitagen juga.

Sambil bayar vitagen tu sempat gua wusha-wusha dia sambil mata terpandang pada bahagian dada dia.., woi bukan buah dada ok..bahagia dada... gua wusha sebab ada tanda nama dia dekat baju kurung tu hihi,, nama dia LISA

Lepas bayar kami keluar dari kedai 7 eleven sama-sama....

*bersambung




 p/s : tulis panjang-panjang orang malas baca..hahaha



10 Orang Memberi Komen & Pendapat

cerita sekadar rekaan semata2..kan2..hehehe :3

giler gua jeles..kenapa lisa bukan sari yanti???hihi

bodo punya cite ... lain kali jgn nk gantung ...gile

Hai.. done follow sini no. 7569
Jom follow me back yea.. heeee...
Salam kenal..
http://tengkubutang.blogspot.com/

rindunye ngan budak poyo neh :P

Bagus....aku suka dengar citer rekaan ko nie... ahahahaha

kehkehkeh.. ni confirm ngigau sambil menaip entry.. pastu bersambung sebab lupa nak taip apa selepas itu..


EmoticonEmoticon