Monday, September 30, 2013

Zafirah Buli Qhaliff lagi


Gaya Peace dari Zafirah


Sejak dua menjak dan memenjak ini gua pelik betul dengan perangai Zafirah..., bila jumpa rakan sebaya dia mesti dia jadi garang macam mama dia...

Bila rakan sebaya ada sebelah dia mesti dia nak mencepuk dan membedil muka atau kepala rakan sebaya dia...

Tapi kalau jumpa baby kemain dia suka dan nak cium baby tersebut...ha gitu...

Baru ni dia jumpa Qhaliff lagi anak si ben10 tu... bila jumpa qhaliff macam biasa dia nak mencepuk pipi Qhalif.., barang kali geram dengan pipi gebu qhaliff

Sebelum ini ada gambar gua dukung zafirah dengan qhaliff...tetapi zafirah pergi lempang qhaliff..hahaha tengok SINI




Tapi tengok gaya gambar atas ni macam gua pulak yang pergi suruh Zafirah lepuk Qhalif..hihi,

Nasib la Ben sporting kalau tak habis gua yang kena lepuk dengan ben..hahahahaha, bayangkan ben tumbuk muka aku woi....sila bayangkang.., mau pengsan atau bodoh seminggu gua...('',)

Sekian..Peace (~_^)v


p/s :  gambar curi dari FIza





7 Orang Memberi Komen & Pendapat

Zafirah Zafirah..alahai pandai nya dia

Zafirah memang peramah orangnya....hehehehe

Brutal jugak Zafira ni ya...sapa yg ajar ni..

mmg ketara perangai si bapak yg suruh lepuk Qhaliff tu... hahhaa...

tu bukan buli tapi saje nak sakat dak Qhaliff.. dak Qhaliff pun very the gentleman.. hehehe..


EmoticonEmoticon