Thursday, November 21, 2013

Shopping di Hard Rock Cafe Phuket

SHOPPING LA SANGAT...!!!! 




Kepada pengumpul barangan Hard Rock Cafe bila melancong salah satu tempat yang wajib singgah mesti Hard Rock Cafe yer dak..??

Gua selaku salah seorang yang sakai pengumpul barangan Hard Rock Cafe , so bila di Phuket tempat pertama yang dituju haruslah Hard Rock Cafe...hehe

Gua pengumbul T-Shirt Hard Rock Cafe...setakat ini ada la dalam 10-12 helai tshirt Hard Rock Cafe termasuk yang local..hihi

Yang gua pakai tu Tshirt Hard Rock Cafe Manchester


 T- Shirt Hard Rock Cafe Phuket


Hasil rembatan di sini gua beli 2 Helai satu kiriman dari Lan Careno dan selai lagi milik gua sendiri.., sebelum ini ada gua tanya siapa nak kirim..tapi ramai la pulak..duit tak bawak banyak so tak sempat pegi beli balik..hahahaha

Harga T shirt Hard Rock Cafe ini lain negara lain harga dia walaupun design yang sama dan kualiti yang sama.., so far setakat ini paling harga T shirt Hard Rock Cafe paling murah di LONDON...

 **********************

Untuk T Shirt Hard Rock Cafe yang local gua beli agak banyak gak untuk kiriman kawan-kawan di tanah air...fuh ayat ....!!! hahaha

Contoh design local adalah sama stendet di mana-mana negara...tengok gambar gua beli selai untuk anak gua...



Kenapa gua beli yang local untuk anak gua...??? senang je jawapan tu sebab mahal yang ori..hahahahaha, untuk yang original gua dah beli sehelai  untuk dia Singapore punya..

Hard Rock Cafe Phuket ni siapa yang duduk area Patong jalan kaki je untuk pergi sini.., kalau tak tau jalan tanya orang Hotel kau tu macam mana nak jalan kaki pergi ke Hard Rock Cafe..,

Kalau orang Hotel tu bebal gak tak tau dekat mana tanya dia mana Patong Top Shopping Paradise , tunjuk dia gambar bawah ini tanya dekat mana sebab Hard Rock Cafe ni betul-betul depan menatang ni..


 
 Sekian..Peace (~_^)v


p/s : siapa rajin otesyen luar negara tu bagitau ok..gua nak kirim tshirt hard rock cafe..hehe







11 Orang Memberi Komen & Pendapat

horeyyyyy
saya punya ada kan.. tunggu ek isnin nie

ramai betui org gile tshirt ni ek .. aku tak mampu ... huhuu

sobs sobs sobs, terharu gua tgk tshirt tu . *ehh masuk sini tetiba bergua-gua pulak :p

lawa tshirt tu...depan pintu gerbangnya banyaknya wayar2...

peminat tegar 'batu keras' rupanya

Saya nk jual T-shirt Hard Rock Singapore(New & Original)...Free size for women...Design Cantik...Rm100 including POS LAJU...Berminat call/Sms 0129127336 Shahira,Wangsa Maju,KL...saya boleh email @ whatsaap pic..Tq


EmoticonEmoticon