Friday, January 10, 2014

Sekitar Kenduri Kawin Yana Yassin



Kenduri Yana Yassin dah berlangsung lama dah..dekat seminggu tapi gua baru poyo nak update...hihi, masa kenduri ini gua dengan Yana join konvoi dengan geng blog lain diketuai oleh si badan besar Ben Ashaari..haahahaha

Bila sampai majlis kenduri dia toleh kiri kenal..toleh kanan kenal..sebab ramai rakan blogger lain yang datang pada hari tersebut.., arghh!! benci toi gua nak taip formal ni..hahaha




Benda wajib datang majlis kenduri ialah amik gambar bersama pengantin.....kenapa nak amik gambar dengan pengantin..?? entah gua tak reti nak jawap soalan tu..hihi



Atas ni bergambar bersama beberapa rakan blogger...,  gua tengok gambar atas ni kami laki bini jer yang sengal bila fotografer cakap

"ok freestyle..!!!!!!!!!!!!!!"

Jadah toi dorang bila orang suruh buat  freestyle tapi duduk tegak lagi macam amik gambar sekolah..grrrrr


***********************




Tahniah la ek buat Yana Yassin bersama Suami tercinta....hehe.. best pulak kawin-kawin ni..auw auw..('',)








4 Orang Memberi Komen & Pendapat

kahkahkah... free style tu mksudnyer senam diri... bkn terhegeh2... harap maklong... hahahaha...

pengantin relax jer.. muka ujang lak yang over hahahaha :P

follower ke 7624 datang menapak di sini..

meh usha blog

http://redscarz.blogspot.com

Ty xterhapdate lagi.. backdate sungguh.


EmoticonEmoticon