Friday, February 28, 2014

KENAPA EPHYRA PILIHANKU

Ephyra Pilihanku


Sebenarnya bendalah Ephyra ini dah tak asing lagi dalam kepala otak gua sebab si YANA adalah pengguna tegar Ephyra ni...hehe. So disebabkan kesakaian dia asyik minum Ephyra ni, gua terlintas nak gak try Ephyra...hahahaha

Lagi yang aku konfiden dengan Ephyra is dia ada logo GMP...maksudnya Good Manufacturing Product....mana² produk yang ada logo ni memang boleh diyakini kualiti dia...contoh barangan letrik ada logo Sirim tapi untuk makanan ada logo GMP...so produk ni senang lulus untuk pergi ke pasaran luar negara...paham?? hahaha aku tak reti sangat nak explain...tapi gitu la kekdahnya GMP ni~  ('',)



Ephyra Pilihanku


REVIEW EPHYRA

Sebenarnya dah ramai yang bercerita pasal Ephyra ni, kalau korang tak percaya boleh google je...macam-macam jenis review dan perbagai feedback yang positif ada..

Korang kenal Memey Suhaiza kan???  ko tengok kulit dia...licin gila...aku pernah jumpa dia LIVE...kulit dia memang cantik! macam mana rupa dia dalam gambar, macam tu la dia di luar....kulit idaman wanita Asia oiii....hahaha...

memey suhaiza dan Eyphra



Dan sebenarnya testimoni terbaik untuk diri gua ialah isteri gua sendiri iaitu YANA.., korang boleh baca sendiri REVIEW dari dia pasal EYPHRA banyak gila di SINI 

Dan yang lagi best YANA ni lagi cun dari MEMEY...hahhahahaa jangan marah ek Memey...('',)


*************************************

Jom tengok video DUTA EPHYRA - Memey Suhaiza & Norman Hakim di bawah..



2 Orang Memberi Komen & Pendapat

ohh ni rahsiaaa cun kak yanaaa :)

GMP - Good Manufacturing Practice, tq.


EmoticonEmoticon