Friday, February 28, 2014

Penyumbang Trafik Dari Google Best !!!



Semua blogger mesti memerlukan trafik yer dak..? trafik tu secara tak langsung ialah pembaca blog la.., kok bengong sangat kata tak suka trafik banyak tu maksudnya dia belum pernah dapat trafik banyak...hihi

Gua dulu pun tengok orang bagitau trafik dia gua cakap

 "ala bukan penting pun trafik"

" ala yang penting entri bagus bukan trafik"

Ha apa je la semua ayat stendet dari blogger yang tak banyak trafik mesti kata gitu..hakikatnya bila dapat trafik tinggi suka bebenor yer dak..??

Tapi ada gak yang kata trafik tak penting gua tengok sibuk gak ping blog ke sana sini dalam group blogger di facebook hihi...

Sebenarnya trafik pun bukan la satu ukuran untuk mengukur bagus atau tidak sesuatu blog itu....tapi biasanya memang satu ukuran yang bagus pun ..hahahaha


********************************




Penyumbang tertinggi trafik di blog gua sekarang ialah GOOGLE..., tapi dari segi entri kok korang perasan takda la sangat entri gua berkonsepkan SEO yer dak..

Dan memang blog gua ni pun bukan jenis blog SEO duk canang apa cerita terkini hihi.., lebih kepada entri personal..

Tapi setiap hari memang sumber trafik dari google paling tinggi...sebab dalam entri kaitan personal gua selitkan SEO sikit..ilmu SEO tak tinggi langsung boleh dikatakan takda...tapi apa yang gua tau gua buat...

Ikutkan memang sedap je blog gua layan SEO ni tapi gua tak suka sangat reader datang dari google ni berbanding datang dari rakan blogger.., tapi sayangnya kemalasan nak update menyebabkan rakan blogger tak lagi singgah di blog gua hahahahahaha. 

Atas tu adalah antara penyumbang trafik ke blog gua ...thanks kepada Mat Gebu yang macho dan blog Yana yang menyumbangkan trafik tinggi ke blog ini...

Tips untuk blog boleh baca sikit di SINI


Sekian..Peace (~_^)v






5 Orang Memberi Komen & Pendapat

eh byk gak ai sumbang trafik ye..ngeee~

Ehh....bila masa eks aku letak link blog nko kat blog aku?...haha...

Yana pun kerap datang blog saya,

tahniah..best kalau dapat trafik tinggi..insyaAllah sedang diusahakan


EmoticonEmoticon