Tuesday, February 18, 2014

Wow Muka Gua Masuk MAJALAH AROMA..!!!



Muka hensem macam gua ni dah biasa masuk majalah..., setakat majalah HIP TV..majalah MANGGA.., majalah MEDIA HIBURAN dan juga majalah PLAYBOY dah biasa sangat..biasa la perut boroi ramai orang suka amik gambar...

Dalam setahun itu adalah 4-5 kali ada dalam majalah hot yang gua senaraikan tu...percaya dak..??

Siapa percaya dia sengal....hahahaahahah ,jangan marah ek


**********************************


Sebernarnya muka gua masuk dalam Majalah AROMA

muka depan majalah aroma

Hebat sangat ke gua masak sampai masuk majalah AROMA..?? hahahahha kalau mat gebu logik gak la yer dak..?

Ekceli muka gua masuk dalam Majalah ini bawah tajuk


 "Pekej Perlancongan Keretapi Perak" dan jugak "Projek Rumah Inap Desa"







kisah kampung beng


Kisah ini ada juga gua share entri di Kampung Beng dan juga sepanjang percutian gua ke Ipoh.., akak penulis Majalah Aroma iaitu kak Siti ni satu Homestay dengan gua.. dengan muka hensem gua dan kawan-kawan lain dia share dalam majalah Aroma..hihi


ujang majalah aroma


Haa nampak dak gua yang berbaju hitam yang paling hensem.., baju hitam lain si Najeeb dengan Mawardi..., yang berbaju hujan macam orang gila tu si LAN dan juga DAUS.., dan si penulis dalam Majalah Aroma tu nama dia Kak Siti yang berbaju hitam pakai beg silang dekat bahu tu.., macam gengster pun ada..hihi


Kesemua gambar di atas ada dalam MAJALAH AROMA keluaran Februari.. dan gua dapat semua gambar tu dari blog LAN...gua curi jer..hahahaha


Sekian..Peace (~_^)v




14 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha... siot.. curi gmbar tak mintak izin... hahaha...

nsb baik ade back link... hahaha...

wah seronoknya.. boel frem ni... tak pun simpan majalah....

tetiba ckp boleh share resepi ni kompom tak baca entri..hahahaha

Ujang... Ko yg mne? Aku dh lupa la muka ko. Yg pakai baju hujan tu eik? Hahahaha :p

Nasib baik tak de gambar ko makan seafood kan....keh3x... anyway memang rasa happy gak kan bila muka terpampang hensem cenggitu

hebat terrrr.... masuk magazine... terjah sini dari blog Kid . Salam kenal ek ^__^

wah..wah..masuk majalah..lepas ni ley masuk tv twus kan...hihi


EmoticonEmoticon