Thursday, March 13, 2014

SBB2014 meriah




8 Mac 2014 aritu berlansungnya majlis yang power gila buat semua blogger kerana adanya event Himpunan Mega Blogger yang berjaya mengumpulkan lebih 350 blogger dari serata pelusuk negeri..

Tapi sayangnya gua agak pemalu nak tegur semua orang.., borak dengan orang yang gua kenal je hahahaah semdol betul

So gambar diri sendiri pun takda di majlis tu..sebab apa jawapan dia sebab salah gua sendiri...ok bai, malas cita panjang sebab rasa nyesal...

Yang pasti ramai awek cun...tapi sayangnya yang cun semua bini orang..hahahahaha jangan marah ek blogger perempuan bujang..

Banyak gambar Sepetang Bersama Blogger 2014 di ILuvTour


Sekian..Peace

8 Orang Memberi Komen & Pendapat

Panjang umur Zarul Umbrela
kalau tak dye terlibat sekali dengan MH370.. Alhamdulilah

memang meriah SBB2014 kali ni...harap tahun depan akan lebih ramai penyertaan lagi daripada blogger dan lebih meriah lagi daripada SBB tahun ini...:D

tu la pasal.... pelik aku ko takde pun snap gambar aritu.... ahahahhaa

haaha... gambar ko ada tapi aku x amik lagi dari photographer aku. kamera yg aku guna tuk shoot ari tu pun kat kaio. dia x balik malaysia lagi. esok malam baru dia balik malaysia


EmoticonEmoticon