Tuesday, April 1, 2014

Al Kisah Seorang Bapak Yang Leka

Ujang dan Zafirah


Baru-baru  ini masa gua hantar anak ke taska, ada seorang bapa kepada 2 orang pelajar turun dari keretanya yang berada di hadapan kereta gua untuk bersalam dengan anak-anaknya yang comel...

Gua dalam pada masa yang sama sempat memicit jerawat manja dipipi kiri.., gaya gua picit jerawat ialah kembungkan pipi kiri sambil tengok pada cermin di kereta gua..

Berbalik kepada cerita seorang bapa tadi..., setelah anak-anaknya masuk ke dalam pagar sekolah, dia terus masuk ke dalam keretanya..

Tapi yang peliknya dia duduk di kerusi belakang dan siap tutup pintu lagi... kurang dari 30 saat selepas itu dia keluar semula dan terus duduk di kerusi pemandu dan terus berlalu...

Pada mulanya gua tergelak tapi berhenti gelak setelah berfikir balik ianya tak mustahil akan berlaku kepada gua juga nanti.. mungkin perkara yang lebih memalukan...('',)


kredit brado mizan

Sekian...Peace (~_^)v



10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Dah knape dgn brader tu jadi mcm tu plak... hahahhaa...

hakhak..pernah jumpe gak..tapi brader tu beli goreng pisang..dpt je pisang berlari2 anak die masuk seat penumpang siap tutup pintu...lepas tu sengih2 die kuar balik masuk tmpt pemandu terus drive

a'ah mcm tak fhm lakk..ada byk maksud nie..??hehe

saya pun pernah macam tu.. tapi takdelah dok seat belakang tapi seat sebelah.. hehehe..

saya pun pernah macam tu.. tapi takdelah dok seat belakang tapi seat sebelah.. hehehe..

hahaha
mesti mesti boss besar slalu drive yg bw hari ni kena drive sendrik sbb driver cirit pg tu ....


EmoticonEmoticon