Monday, April 28, 2014

Esok Ulang Tahun Perkahwinan Ke 3




Setiap orang yang berkahwin mesti ada ulang tahun perkahwinan yer dak..? ke takda ek..hehe.., esok 29 April 2014 merupakan hari ulang tahun perkahwinan gua dengan Yana yang ke 3.., eh betul ke 3 ek..?? hahaha

Kalau masa kursus kahwin aritu bawah 5 tahun usia perkahwinan , ustaz tu cakap masih dalam sesi suai kenal.., yela gua setuju 5 tahun ini lah proses suai kenal dari segi tahu bau kentut laki bini.., alunan bunyi kentut laki bini  dan lain lain.

Bagi gua, apa yang bahagia dalam rumah tangga ialah adanya isteri dan juga anak.., kenapa bahagia..? sebab kedua itu adalah anugerah dari ALLAH.., cara kita sahaja bagaimana nak mengolah  kebahagiaan itu.

Dan dalam rumah tangga pergaduhan adalah amat penting sekali.., kenapa..?? jawapan dia entahlah..gua pun tak tahu..hahaha

Dah malas bebel panjang sebab nanti esok entri Ulang tahun takde idea pulak nak tulis apa-apa..('',) so hadiah ulang tahun perkahwinan gua dah ada dah..hehe.., belanja kepsi ker la ok YANA..hahahahahah




8 Orang Memberi Komen & Pendapat

HAPPY ANNIVERSARY in advance jang bilo nk bg zafira adik tu

alhamdulillah ko ingat lagi ...aku ni kadang tu terlupa aniversari kami .. hahahhaha

hepi anniberseri ujang & yana

dah 3 tahun dah? semoga bahagia selalu walaupun aku benci ko tp kerana aku ni baik tetap doakan korang bahagia...wei bila zafirah nak dpt adik...

Gua ni dah 15 tahun kawen. Tu yang terasa macam nak kawen lagi je, bagi nak merasa balik cane rasa orang baru2 kawen.. hehehe.


EmoticonEmoticon