Thursday, May 8, 2014

Santai bersama Ben Ashaari Sebelum Dapat Anak ke 2

NASI ARAB PUTRAJAYA
Lepak dengan geng KBBA


Malam tadi geng KBBA putrajaya lepak di restauran arab menda tah nama dia.., bertempat di presint 16 putrajaya.., presint tu pun gua hentam je.., tapi rasa betul

Yang datang lebih kurang 200 orang.... percaya tak..?? siapa percaya dia bebal..hahahahahaha jangan marah ek..gurau je.

Gua datang join sebab saja nak jumpa sahabat blogger Ben Ashaari yang sekarang tengah sibuk menghadapi emosi  dengan ayah dan isteri dihospital..

Dari raut wajah dia,  bila gua jumpa semalam nampak dia punya letih dan kesedihan dan kerisauan.., tapi dia pandai coverline bajet cool je..hahahaha.,

Apa pun semoga Ben Ashaari sempoi menghadapi semua cabaran ini.., jika tidak ada aral melintang..insyaALLAH Ben dapat baby baru hari ini...

Sekian..Peace (~_^)v



p/s : dari gambar atas tu.., nampak gua kurus kan kan kan..??




Artikel Terkait

10 comments

Bile la dapat jumpe mengkome ni hahahaha. blogger otai

Kesian Ben. Tahniah Azfar dan rakan2 yg menceriakan hati beliau. Teruskan persahabatan kalian ya. Sokongan padu sahabat sering menghadirkan semangat ke dlm jiwa sesiapa juga yang sedang dlm masalah atau teremosi ^__^

presint diplomatik,kat mydin
nama restoran Mr Kabab & Briyani

Amin! Semoga Allah permudahkan isteri Abg Ben. Dan Semoga kedua2nya selamat

hidung makin besor ko jang dah macam aku masa sebelum bersalin dulu, semua kembang.. hahahahhahahhah

Hamboi.. havov nmpk.. ^_^
huwaaaa.. bila nak buat gini lg ni.. nak join jugak.. huhu..

Semoga segala urusan abg ben dipermudahkan.. amin..

Hamboi.. havov nmpk.. ^_^
huwaaaa.. bila nak buat gini lg ni.. nak join jugak.. huhu..

Semoga segala urusan abg ben dipermudahkan.. amin..

ujang paling x sopan disitu. ahhaha

Pipi tu nampak kembung jer.....leher pun dah tak nampak.... Laaarikk... !!!


EmoticonEmoticon