Santai bersama Ben Ashaari Sebelum Dapat Anak ke 2

NASI ARAB PUTRAJAYA
Lepak dengan geng KBBA


Malam tadi geng KBBA putrajaya lepak di restauran arab menda tah nama dia.., bertempat di presint 16 putrajaya.., presint tu pun gua hentam je.., tapi rasa betul

Yang datang lebih kurang 200 orang.... percaya tak..?? siapa percaya dia bebal..hahahahahaha jangan marah ek..gurau je.

Gua datang join sebab saja nak jumpa sahabat blogger Ben Ashaari yang sekarang tengah sibuk menghadapi emosi  dengan ayah dan isteri dihospital..

Dari raut wajah dia,  bila gua jumpa semalam nampak dia punya letih dan kesedihan dan kerisauan.., tapi dia pandai coverline bajet cool je..hahahaha.,

Apa pun semoga Ben Ashaari sempoi menghadapi semua cabaran ini.., jika tidak ada aral melintang..insyaALLAH Ben dapat baby baru hari ini...

Sekian..Peace (~_^)v



p/s : dari gambar atas tu.., nampak gua kurus kan kan kan..??




{ 10 comments.. read them below or add one }

Umie Artoqiemie Umie Artoqiemie May 8, 2014 at 3:40 PM
Bile la dapat jumpe mengkome ni hahahaha. blogger otai
ieta mat Sa'ad ieta mat Sa'ad May 8, 2014 at 3:41 PM
Kesian Ben. Tahniah Azfar dan rakan2 yg menceriakan hati beliau. Teruskan persahabatan kalian ya. Sokongan padu sahabat sering menghadirkan semangat ke dlm jiwa sesiapa juga yang sedang dlm masalah atau teremosi ^__^
Cik Ngah Cik Ngah May 8, 2014 at 3:41 PM
presint diplomatik,kat mydin
nama restoran Mr Kabab & Briyani
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ May 8, 2014 at 3:44 PM
Amin! Semoga Allah permudahkan isteri Abg Ben. Dan Semoga kedua2nya selamat
Isteri Encek Bard Isteri Encek Bard May 8, 2014 at 3:57 PM
hidung makin besor ko jang dah macam aku masa sebelum bersalin dulu, semua kembang.. hahahahhahahhah
Sue Sopian Sue Sopian May 8, 2014 at 5:05 PM
Hamboi.. havov nmpk.. ^_^
huwaaaa.. bila nak buat gini lg ni.. nak join jugak.. huhu..

Semoga segala urusan abg ben dipermudahkan.. amin..
Sue Sopian Sue Sopian May 8, 2014 at 5:06 PM
Hamboi.. havov nmpk.. ^_^
huwaaaa.. bila nak buat gini lg ni.. nak join jugak.. huhu..

Semoga segala urusan abg ben dipermudahkan.. amin..
Mawardi Yunus Mawardi Yunus May 8, 2014 at 5:54 PM
ujang paling x sopan disitu. ahhaha
hazman fadzil hazman fadzil May 9, 2014 at 12:10 PM
Pipi tu nampak kembung jer.....leher pun dah tak nampak.... Laaarikk... !!!