Monday, June 30, 2014

Anak Perempuan Ikut Bapa


Kebiasaannya anak perempuan orang akan cakap ikut ayah atau bapa dia yer dak..?? ke gua je yang biasa dengar..?? hehe

Kalau nak ikutkan dari pengalaman gua sendiri.., gua boleh setuju dengan kata-kata "anak perempuan ikut ayah dia".., sebab kecomelan zafirah ikut kehensemen gua..hahahahahahah

Lagi satu perangai yang Zafirah ikut ialah suka mengenakan orang dan mengejek orang..., haa ni memang sebijik peragai aku...

Tapi sekarang ni gua agak risau dengan minat Zafirah ni.., mana taknya mainan yang dia minat sekarang ialah Bola dan juga Kereta...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 

Cuba la minat anak patung ke.., main masak-masak ke.... , memang la dia main mainan perempuan tu..tapi tak berapa minat.. nak dilempang anak sendiri..('',)


Baru-baru ini gua main futsal.., bawa Yana dengan Zafirah pergi sekali..., Zafirah punya kemain eksited sampai menangis nak join gua masuk ke dalam gelangang futsal tu..

Nak jaga hati punya pasal.., bila dah habis game bawa la juga dia masuk main bola dalam gelanggang futsal tu..., kalau tak bawa menangis merengek macam budak-budak...ha ni perangai mama dia..hahahaahahah


Sekian...Peace(~_^)v

p/s : gambar dalam gelanggang tu tak menampakkan gua boroikan..??? hihi

6 Orang Memberi Komen & Pendapat

xpe la bg taff sikit...xde la lembut2 sgt..

Hahaha.. yg comel semua ikut bapak..
Takpe Yana.. nanti bile dapat boboy balas dendam balik kat entry ni.. gulp..
Kehkehkeh..

ok la tu anak dara aku pun minat bola ..sanggup xnk tgk kartun klu apaknye buka channel bola... ceit ....


EmoticonEmoticon