Thursday, June 12, 2014

Trans Studio Bandung Tak Best..!!

Review Trans Studio Bandung


Siapa yang pernah pergi bandung mesti tau adanya Trans Studio Bandung yer dak..?? walaupun tak singgah ke sini.., tapi mesti korang tau wujudnya Trans Studio Bandung ni kan.

Sebelum ini pun gua pernah mai Bandung dah dengan YANA dulu..., tapi tak singgah sini pun sebab tak sempat..,

Baru-baru ini gua pergi bandung bersama dengan rakan opis atas urusan kerja..., dalam pada ada urusan tu sempat juga la bahagi masa untuk merasai apa yang bestnya di Trans Studio Bandung


****************************************

Gua pada mulanya memang agak eksited nak masuk Trans Studio ini.., kerana gua bayangkan dia punya best macam masuk USS (universal studio singapura)

Gua sampai awal di Transstudio.., punya eksited siap sempat tengok pembukaan dorang lagi..., ok la boleh joget2.

Tapi bila dah masuk apa yang gua harapkan hancur..hihi.., tak banyak mainan yang menarik.


MARVEL SUPERHEROES THE RIDE 4D


Dekat sini paling buang masa beratur.., lebih kurang sejam beratur hasilnya 4D yang tak best.., spek dia tak best dah effect dia pun out.., 





TRANS CITY THEATER



Dalam teater ni ok la untuk layan live show.., tapi setiap jam show dia lain-lain.., gua sempat tengok 1st show je.

Keseluruhannya gua boleh kasi 5/10 sahaja rating untuk Trans Studio Indonesia...('',) Yang best dia hanyalah  Roller Coaster


YAMAHA RACING COASTER



Roller coaster terpantas di dunia dengan gerakan ke belakang manuver. Dalam dunia ni ada 3 , dua daripada roller coaster yang laju terdapat di Amerika Syarikat dan satu lagi di TRANS STUDIO BANDUNG.

Dengan LIM (LINEAR INDUCTION MOTOR) teknologi, korang seperti berlumba dengan ketinggian 50 meter dalam pecutan 120 km / jam dalam 3.5 saat sahaja.... Lepas tu menatang tu akan ke belakang dengan kelajuan yang sama ..bayangkan..!! Gua tak naik sebab takut..!!!! hahahahaahhahaha


3 Orang Memberi Komen & Pendapat

hjg tahun ni aku try pi plak ...

PROMOSI HEBAT HABIS2 SAN!!!

Kereta sewa Bandung Murah jerr harga kasih sayang Sudah bermulai!

JOM TEMPAH LAJU2 SESANGAT MURAAAAAAH, MACAM HARGA DURIAN RUNNTUHHHHHHH

Cuti cuti Bandung with OMEGA JAYA TOUR

●7 seater 350K Rupiah

●8 seater innova 450K Rupiah

●9 seater pregio 500K Rupiah

●11 - 14 seater 600K Rupiah

●Toyota Commuter 15 seater 800K Rupiah

● Coaster / Van 18 seater 800K Rupiah

Rate daily sewa Kereta included :
☆ Driver as a vip guide
☆ Fuel / Petrol / Minyak
☆ Tol / Highway ticket
☆ Parking charge
☆ 8am to 10pm tour
☆ no extra charge if pegi kawah putih crater or tangkuban perahu crater

■■ Bus charter
• 31 Seater New jet bus
• 47 Seater New jet bus
• 59 Seater New jet bus


kenapa ANDA harus harus tempah order dengan saya???

✔Berpengalaman luas di dalam bidang pelancongan Bandung
✔Perkhidmatan ; layanan yang PANTAS, MESRA, AMANAH, & JUJUR
✔BERUSAHA bersungguh-sungguh kepada anda SERVICES ORIENTED
✔Pelanggan mesti BERPUAS HATI & GEMBIRA
✔Pelanggan akan menjadi KAWAN kepada saya


TEMPAHAN
MAS FATURRAHMAN
WHATSAPP / CALL / TEXT / LINE

+62 8956 0220 4291
+62 8956 0220 4291
+62 8956 0220 4291

email & fb
omegajayatour@gmail.com

tanya shj pun xapa, survey2 dahulu..xsalah pun.. tk mau malu2 yer


EmoticonEmoticon