Thursday, July 10, 2014

Jadi Blogger Jangan Nak Duit Je


Korang pernah dapat sijill....??? mesti 100% akan jawap pernah yer dak..??

Blog korang pernah dapat sijil..??? mesti 10% je jawap pernah..hehe

Wahai blogger...,berkhidmat dengan iklas sekali sekala takpa ..., jangan orang minta tolong post pasal kebajikan pun korang nak berkira...ataupun tak layan.., eh macam riak lak ayat gua kan...hahahaha

Ok ok sebenarnya nak bagitau je.., gua dapat sijil ni kerana berkongsi isu masalah kanser , dorang email gua mohon share artikel mengenai kanser.., bayaran..?? yup tiada bayaran...

Kekadang blogger baru atau lama ni dorang terlalu memilih untuk membuat artikel..., lelagi artikel tak best yer dak..?? tapi kalau berbayar benda tak best pun jadi best yer dak..?? bukan cakap orang..gua pun sama hahaha

Thanks kepada AXA kerana memberi sijil penghargaan kepada gua.., i sebenarnya buat iklas.., u tak bagi sijil pun takpe...('',)

sekian..peace (~_^)v



8 Orang Memberi Komen & Pendapat

tak memilih tapi tak penah dapat offer pape..hihi

ayat last tu best..
i sebenarnya buat iklas.., u tak bagi sijil pun takpe...('',)

hebak demo .... siap dpt sijil tu bgs2

kalau aku full time, memang aku akan mintak. Haha..

silap besar ler kalau memilih,
itu bukat tujuan utama blogging kalau memilih.
rasa mcm best pulak bila tgk nama blog pada sijil.

best bah ada blog...hehe peace


EmoticonEmoticon