Tuesday, July 8, 2014

Trafik Blog Terabur Oi..!!!




Blogger mana yang tak suka trafik dia tinggi yer dak..?? kot kata tak kisah dengan trafik tu sebab dia tak pernah dapat trafik yang tinggi hehe..

Secara peribadi bagi aku,  untuk blogger personal dapat 1k UV boleh dikatakan tinggi...,  kerana untuk blogger personal yang dapat trafik 1k UV dan ke atas mereka ada pembaca mereka tersendiri atau lebih tepat lagi silent reader...bukan senang dapat dapat silent reader wooo..

Cerita bab trafik blog ni gua malas sket.., macam-macam tanggapan yang ada yer dak..? entri-entri lama dulu pun gua dah pernah share pasal trafik ni.., macam-macam kutukan ada hahahahaha

Tapi sekarang ni dah kurang sket sebab silent reader semua dah lari..hihi..., ni bulan puasa ni dapat la balik trafik tinggi dalam 3k.., kalau tak nak dapat 2k pun susah hahahahaah

Dapat trafik tinggi tapi terabur pun sebenarnya tak bagus.., terutama untuk rank alexa. Kenapa gua cakap trafik terabur ni tak bagus untuk alexa..?? boleh baca di SINI.

Tapi bagusnya sekali sekala dapat trafik tinggi ialah untuk motivasi korang supaya rajin update.., gua harap gua boleh merepek diblog seperti dulu.., sehari 3-4 entri kau.., sekarang sehari sekali pun belum tentu..sebab apa..???? jawapan yang sampai sekarang belum diketemui.

Sekian..Peace (~_^)v


12 Orang Memberi Komen & Pendapat

Jarang update sebab perut dah kembang..hehehe

amik je entry dak Yana.. pehtu ubahsuai skit2.. hahaha..

wow..
satu hari cecah banyak tue.
mmg syiok tgk.

Pergh, aku nak cecah 500 pun payah. Hehe. :)

hebak sungguh..

Idea datang dan pergi kan.... lepas nie ko citer pulak pasal kes voucher BGR MAKAN BANGI tu... kelakar kot... ahahahahhaha

handal.. tahniah gak menang adidas blogger cup...

Hebat tu trafik.. Saya masih terkial-kial lagi nak naikkan trafik.. Harus kerja keras.. Hmmppph!!

hebat trafik blog nih. pergghh...


EmoticonEmoticon