Wednesday, July 16, 2014

Yeeeeaaaa Aku Juara Adidas Blogger Cup




Siapa yang perasan ada beberapa entri gua sebelum ini ada mengeluarkan soalan mengenai Adidas yer dak..? kalau tak perasan pun takpa..takda kepentingan pun hahahaha

Dalam gua promosi Adidas Blogger Cup ni ada juga la rakan blogger yang join menjawap soalan di blog gua..., dalam pada masa yang sama korang pun boleh menang hadiah barangan Adidas.

Sukacitanya selepas habis peraduan ini.., gua dapat sepucuk email.. yang berbunyi :




Fuh..., rasa riak gila bila dapat tahu gua juara Adidas Blogger Cup..., tapi gua tak la seriak pemilik kereta Pegeot bewarna putih..hahahahaha

Bawah ini senarai penuh pemenang untuk Adidas Blogger Cup....

Pemenang Adidas Blogger Cup


Hadiah dia gua tak pasti lagi dapat apa.., dan pemenang untuk setiap soalan pun mereka tak umum lagi...., gua harap dapat la sebijik boat bola atau barangan adidas yang power2... ('',)


16 Orang Memberi Komen & Pendapat

tahniah atas usaha yang dilakukan.. akhirnya membuahkan hasil..

hebat .... tp argentina kalah .. har har har

tahniah....
yg sebenarnya... saya respect giler dgn pompuan keta peugeot putih tu. haha

tahniah bro kalo dpt bola 2 3 biji bak lah sebiji hahaha

tahniah.

bukan senang tu nak menang. haha

Memang rezeki ko la jang.... memang dah boleh agak ko akan jadi champion...

power la brader ni
champion tu
open table gigit jersi adidas sikit sorang pliz,haha

wooowww!!!! tahniah ujanggg!!!! boleh open table ni ujanggg.. hehehehehehe

wah hebat.. tahniah..

tahniah ujang!! :D

fuhh.. kalu dpat awek adidas kasi aku k.. ang da kawen wakakkaka..

wahh..missflyfluffy pon ada..
tahniah ujang dan semuanya..


EmoticonEmoticon