Monday, August 11, 2014

Lepak Beraya Rumah MAT GEBU . !!!


gambar rumah mat gebu

Hari minggu baru ini kami #KBBA (kelab blogger ben ashaari) beramai2 konvoi ke rumah Blogger Masakan Popular Malaysia iaitu Mat Gebu

Rumah Mat Gebu terletak di negeri kelahiran Bratt Pitt iaitu JOHOR...., ekceli dah bertahun gua berhajad nak join rakan blogger menziarahi terarak mat gebu ni.., tapi tidak kesampaian

Jadi tahun ini Alhamdulillah akhirnya sampai juga gua ke rumah Mat Gebu secara tak langsung merupakan sejarah gua juga sampai ke Johor Baharu..hahahaha

Lebih sukacitanya Akhirnya mat gebu tunaikan juga permintaan gua bila beraya dirumah dia hahahaahahah...!!!!



Perkara pertama yang aku wusha dirumah dia adalah menu masakan dia..., tak sangka Mat Gebu buat menu masakan kegemaran gua iaitu NASI AYAM..!!!!!!!!!!!!!



**********************************

Apa yang menarik bila korang beraya rumah mat gebu ialah, korang dapat tengok sendiri macam mana hiasan makanan yang mat gebu buat..

Biasa kita tengok gambar makanan diblog dia geram jer yer dak..?? kali ini kita boleh tengok secara live macam mana setiap masakan dia hiasi

Serius tak ku sangka.., masakan untuk kawan-kawan pun dia punya hiasan serupa makan dihotel..!! gila toi






Menu utama adalah Nasi Ayam dan juga Laksa Johor...!!! terbaik.., gua tambah nasi ayam 2 kali hahahaahha.


Menu tambahan dan limited editon ialah Maggie Sup Kambing..!!


**********************************

Gambar wajib ambil ketika singgah ke rumah Mat gebu.., bersama Tiffin Biru



THANKS KEPADA MAT GEBU

dan

GENG KBBA


5 Orang Memberi Komen & Pendapat

alangkah sedihnya perut aku ni kecik. xleh makan sampai 3 kali. eh ahhaha

kek mahai siap ade susunan kitkat tu


EmoticonEmoticon