Friday, September 19, 2014

5 Perkara Yang Saya Rindukan


Cabaran 30 hari gua rasa dah lama terkubur..., sebab macam banyak je gua terlepas..!! hahaha. hari ini dah masuk cabaran hari ke berapa pun gua tak tau..hahaha, rasa dah 18 dan entri gua rasa baru ada 10 hihi ker lebih lagi ek..??

Hari ini gua ingat malas nak buat gak sebab sibuk..!! tapi disebabkan paksaan dari rakan lama gua terpaksa buat untuk menjaga hati kawan-kawan hahahaha

Tajuk hari ini gua nak buat adalah "5 Perkara Yang Saya Rindukan" so dikesempatan tajuk ini boleh la gua selitkan story kawan-kawan lama yer dak..?


1. Rindukan Kawan-kawan masa belajar di sekolah Bandar Baru Bangi

- Kenangan dorang best gila..., ketika tingkatan 3 di sekolah menenang kebangsaan bandar baru bangi jalan 2... segala nakal kejadah yang ada dalam group ini....hihi

Gambar lama dengan dorang tak banyak sangat sebab zaman dulu siapa ada kamera tu anak orang kaya je..hihi




2. Rindukan Kawan-kawan masa belajar di sekolah Teknik Ampangan

Masa masuk teknik ni dah tentu la tingkatan 4 yer dak..? ini adalah pengalaman pertama gua masuk asrama..., segala pengalaman mak nenek dapat bila masuk sekolah teknik ni

Paling gua tak boleh lupa adalah pengalaman mandi beramai-ramai hanya pakai spender je...mula-mula malu gak mandi ramai-ramai pakai spender.., lama-lama mandi bogel pun no hal hahaha

Malas la cerita bab jahil yang lain dekat sini..., tapi paling rindu disini adalah aktiviti sukan..,, gua sangat aktif sukan disekolah teknik ini, dan benda paling gua rindu adalah sukan bola disini.., dapat menjadi naib juara peringkat negeri..!!








3. Rindukan Kawan-kawan masa belajar di Politeknik Shah Alam

- Stendet budak teknik yang tak berapa nak pandai.., habis belajar teknik politeknik la tempatnya hahahaha.

Zaman di Politeknik pun best gila.., tapi segala sukan mak nenek gua tinggalkan kerana apa pun tak tau.., barang kali fokus nak belajar kot sebab tu sebab dapat anugerah dekan hahaahahha,(padahal meniru)

Dekat politeknik ini juga masing-masing dah matang dan dekat sini belajar erti persahabatan..., susah senang ada rakan kita.




Dari ketiga-tiga kategori kenalan gua atas itu.., sangat gua rindukan.., dan sampai sekarang hubungan kawan ini tak putus masih lagi terjalin di group-group whatsapp..!!!


Dorang nak 5 perkara.., tapi gua buat 3 je.., sebab apa..?? sebab malas nak menaip hahahahaha

***************************************

Sekian..Peace (~_^)v


p/s : yang balas baca terus skroll tu tengok je la gambar gua muda-muda k..hee




9 Orang Memberi Komen & Pendapat

Zaman gatal. Bahaha. Paling jelas nyata terang zaman kurus plus zaman oh acik spin. Hahahaha.

baca entry ni teringat zaman sekolah kanak2 ribena dulu..

Ingatkan nak tulis rindu ex ex's guaa

baru nak tanya apasal 3 jer... rupa2nya dah jawab...sebab malas taip... ha ha ha...

Dulu dan sekarang..
kurus vs gemuk. kah3..

Syukurlah ada kawan yang masih keep in touch. semoga persahabatan anda suner berkekalan.

wwooohhooo mat rempit gak ko ni dulu ek ... hahhaha

part pakai baju banduan tu klakar ... hahahhaha

yan baju belang2 tu macam nyamuk aedes pulak aku tengok jang hahhaaa


EmoticonEmoticon