Friday, September 5, 2014

Cabaran 30 Hari | 3 Pesanan Untuk Bekas Kekasih Ujang9897


AMARAN KERAS
"ENTRI INI BERUNSUR RIAK DAN POYO GILA"


Ok cabaran 30 hari baru masuk 5 hari.., tapi gua rasa macam dah 50 hari pula sebab macam padat ketat dan sendat je rasa bila menaip ni... tapi gagahkan juga update entri...

Untuk tugasan ke 5 ini dorang minta buat tajuk

"3 Pesanan Untuk Bekas Kekasih Anda"

Bila bab cinta.., kekasih.., jiwang bagai ni benda yang paling gua suka... sebab apa..??? sebab gua ni romantik orangnya hahahaahhahaah

Dalam hidup ini semua orang bercinta..., tak haluan yang macam mana ianya sangat subjektif yer dak..? kalau tak setuju pun korang angguk je kepala bila baca ni.

Dan tak semua orang ada bekas kekasih yer dak..? tapi orang hensem macam gua ni bekas kekasih pasti ramai la.., sebab apa..?? sebab hensem la....ish..!!

Ok...gua tanak listkan bekas kekasih gua..., sebab nanti orang kata poyo dan gelabah pulak walaupun hakikatnya memang poyo

**********************************

Berbalik kepada tajuk iaitu 3 Pesanan untuk bekas kekasih..., gua malas buat macam orang lain.

Jadi gua nak tinggalkan pesanan buat 3orang bekas kekasih utama gua sorang 1 pesanan ok..so jadi la 3 pesanan hihi


Pesanan 1 
Untuk Bekas kekasih bernama Lisa Surihani

bekas boyfriend lisa surihani

Sori la dulu terpaksa menolak cinta kau kerana aku rasa kau tak layak untuk aku..wahahahahahaha.., gambar ini diambil oleh paparazi ketika kami baru habis dating tengok wayang.

Pesanan 2
 Untuk Bekas kekasih bernama Heliza Helmi

bekas teman lelaki heliza

Terima kasih ija kerana mengajar aku apa itu Syurga Cinta..,gambar diambil ketika kami sama-sama berbuka puasa suatu ketika dulu

Pesanan 3
Untuk Bekas kekasih bernama Yana Samsudin

bekas teman lelaki yana samsudin

Aku nak pesan dekat yana samsudin.., bagus la sejak kau jadi artis kau tak sombong.., dan kau redha dengan penolakan cinta aku terhadap kau kerana aku tidak lagi memilih kau yang bernama Yana Samsudin..tapi aku memilih peneman hidup aku iaitu Siti Liyana... hehe nama dekat-dekatkan..?


Syukur sekarang bekas kekasih gua telah pun berkawan dengan Isteri gua dan mereka telah menjadi kawan terumanya Yana Samsudin Dan Heliza




Lisa Surihani je sombong tak boleh terima kenyataan gua tolak cinta dia..., sampai sekarang dia belum berkawan dengan Yana... grrrrrrrrrrr

**********************************

Dah Habis Baca..???

Sila Tekan Ctrl A

( CERITA REKAAN SEMATA-MATA UNTUK KEPOYOAN DIRI)


************************************

Sekian...Peace (~_^)v

p/s : takyah sibuk pikir cinta monyet dulu.., monyet pun tak ingat cinta monyet dorang ... ('',)



#kelabbloggerbenashaari

Artikel Terkait

39 comments

menyampah betul aku ngan ko ni jang...hahahaa..

Sama ngan dkna... Nyampah... Hahaha

nyampah iolss tau... ha ha ha...hamboiii hebat2 bekas2 kekasih ujang ni... hu hu hu... retis rupanya...

semua bekas kekasih mesti frust dgn ujang ni...hehe

erk, perasannyer. huahahha

Salam Perkenalan dari mamamyja.
Jemput singgah, komen dan follow

CABARAN HARI KE-5

This comment has been removed by the author.

hebat2 awek ujang nih .

tapi pas baca tetiba rasa nak keluar balik yang bekpes tadi .haha

Jang ... bagi baldi sat! Bukan nak muntah tapi nak hantuk paler ko hahaha :D

Hahaha. Hebat mu.. ex artis belaka.

Kihkihkih....tak pasal2 tersedak la lisa, heliza ngan yana tu.

mls wei nk bca entri ni.. tgk gmbr pn mls.. haha..

Rasa mcm nak tamatkan jer #cabaran30hari ni gara2 tak sanggup tgk ujang terus-terusan hidup dalam kepoyoan...haha

Aduhai... bagus ex - ex ko Ujang

cabaran 30 hari mmg kena letak gbr kurus ek??????

rasa nak lempang pun ada ujang ni...dah agak dahhhh hahahhaa

hahahahaha nak terburai gigi Cik Yana gelak

Wkwkwkwkwkw tak boleh bla la ujang ni... adeiiiii

hahahaha.. awal2 bace dh tergelak dh.. huhuhuhu

ala.. lelaki boleh kawin sampai 4 la..

ehh, over ex nya ni. jeleeesss i . haha

mesti korang tak tekan Ctrl A kan..penat gua reke trick ni.. =(

Hahahaha.. perghh perghh.. lisa surihani shock ag tu

bahagianya bekas2 kekasih bersama isteri lu sekarang ujang... bahagianya... bahagianyaaaa

Tak mau kalah ko Jang..haha . Terbaik.



Bak balik 5 minit aku baca entri riak ko ni... grrrr...

Amboi...semuanya retis x gf ujang ni

Tak habis2 dengan berangann haha

Hahahaaa...demi yana kau tolak cinta mereka...sungguh setia kau ujang..kurus sungguh masa ni..tanda bahagia sangat sekarang ni

Amboi ko jang kemain.. tak ingat cinta monyet konon. zaman tu ko mesti G*Y kan.. wakkakka..


EmoticonEmoticon