Cabaran 30 Hari | 3 Pesanan Untuk Bekas Kekasih Ujang9897


AMARAN KERAS
"ENTRI INI BERUNSUR RIAK DAN POYO GILA"


Ok cabaran 30 hari baru masuk 5 hari.., tapi gua rasa macam dah 50 hari pula sebab macam padat ketat dan sendat je rasa bila menaip ni... tapi gagahkan juga update entri...

Untuk tugasan ke 5 ini dorang minta buat tajuk

"3 Pesanan Untuk Bekas Kekasih Anda"

Bila bab cinta.., kekasih.., jiwang bagai ni benda yang paling gua suka... sebab apa..??? sebab gua ni romantik orangnya hahahaahhahaah

Dalam hidup ini semua orang bercinta..., tak haluan yang macam mana ianya sangat subjektif yer dak..? kalau tak setuju pun korang angguk je kepala bila baca ni.

Dan tak semua orang ada bekas kekasih yer dak..? tapi orang hensem macam gua ni bekas kekasih pasti ramai la.., sebab apa..?? sebab hensem la....ish..!!

Ok...gua tanak listkan bekas kekasih gua..., sebab nanti orang kata poyo dan gelabah pulak walaupun hakikatnya memang poyo

**********************************

Berbalik kepada tajuk iaitu 3 Pesanan untuk bekas kekasih..., gua malas buat macam orang lain.

Jadi gua nak tinggalkan pesanan buat 3orang bekas kekasih utama gua sorang 1 pesanan ok..so jadi la 3 pesanan hihi


Pesanan 1 
Untuk Bekas kekasih bernama Lisa Surihani

bekas boyfriend lisa surihani

Sori la dulu terpaksa menolak cinta kau kerana aku rasa kau tak layak untuk aku..wahahahahahaha.., gambar ini diambil oleh paparazi ketika kami baru habis dating tengok wayang.

Pesanan 2
 Untuk Bekas kekasih bernama Heliza Helmi

bekas teman lelaki heliza

Terima kasih ija kerana mengajar aku apa itu Syurga Cinta..,gambar diambil ketika kami sama-sama berbuka puasa suatu ketika dulu

Pesanan 3
Untuk Bekas kekasih bernama Yana Samsudin

bekas teman lelaki yana samsudin

Aku nak pesan dekat yana samsudin.., bagus la sejak kau jadi artis kau tak sombong.., dan kau redha dengan penolakan cinta aku terhadap kau kerana aku tidak lagi memilih kau yang bernama Yana Samsudin..tapi aku memilih peneman hidup aku iaitu Siti Liyana... hehe nama dekat-dekatkan..?


Syukur sekarang bekas kekasih gua telah pun berkawan dengan Isteri gua dan mereka telah menjadi kawan terumanya Yana Samsudin Dan Heliza




Lisa Surihani je sombong tak boleh terima kenyataan gua tolak cinta dia..., sampai sekarang dia belum berkawan dengan Yana... grrrrrrrrrrr

**********************************

Dah Habis Baca..???

Sila Tekan Ctrl A

( CERITA REKAAN SEMATA-MATA UNTUK KEPOYOAN DIRI)


************************************

Sekian...Peace (~_^)v

p/s : takyah sibuk pikir cinta monyet dulu.., monyet pun tak ingat cinta monyet dorang ... ('',)



#kelabbloggerbenashaari

{ 39 comments.. read them below or add one }

Dkna Abza Dkna Abza September 5, 2014 at 9:21 AM
menyampah betul aku ngan ko ni jang...hahahaa..
mohd azmi mohd azmi September 5, 2014 at 9:26 AM
Sama ngan dkna... Nyampah... Hahaha
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid September 5, 2014 at 9:29 AM
nyampah iolss tau... ha ha ha...hamboiii hebat2 bekas2 kekasih ujang ni... hu hu hu... retis rupanya...
mai has mai has September 5, 2014 at 9:38 AM
semua bekas kekasih mesti frust dgn ujang ni...hehe
Mama Myja Mama Myja September 5, 2014 at 9:42 AM
erk, perasannyer. huahahha

Salam Perkenalan dari mamamyja.
Jemput singgah, komen dan follow

CABARAN HARI KE-5
Mama Myja Mama Myja September 5, 2014 at 9:42 AM
This comment has been removed by the author.
fizafantagirO fizafantagirO September 5, 2014 at 9:47 AM
hebat2 awek ujang nih .

tapi pas baca tetiba rasa nak keluar balik yang bekpes tadi .haha
razzwey razz razzwey razz September 5, 2014 at 10:01 AM
aku benci kau ujang!!!! hahahahaa
Hanim Hashim Hanim Hashim September 5, 2014 at 10:08 AM
Jang ... bagi baldi sat! Bukan nak muntah tapi nak hantuk paler ko hahaha :D
Hafiz Rahim Hafiz Rahim September 5, 2014 at 10:24 AM
Hahaha. Hebat mu.. ex artis belaka.
mama 3farhanah mama 3farhanah September 5, 2014 at 10:25 AM
Kihkihkih....tak pasal2 tersedak la lisa, heliza ngan yana tu.
NUNU EERA NUNU EERA September 5, 2014 at 10:39 AM
mls wei nk bca entri ni.. tgk gmbr pn mls.. haha..
ejam ejam September 5, 2014 at 10:57 AM
Rasa mcm nak tamatkan jer #cabaran30hari ni gara2 tak sanggup tgk ujang terus-terusan hidup dalam kepoyoan...haha
Yan Ty Yan Ty September 5, 2014 at 11:02 AM
Aduhai... bagus ex - ex ko Ujang
Yana Ujang Yana Ujang September 5, 2014 at 11:15 AM
cabaran 30 hari mmg kena letak gbr kurus ek??????
Cik Sue Cik Sue September 5, 2014 at 11:35 AM
rasa nak lempang pun ada ujang ni...dah agak dahhhh hahahhaa
Yana Nana Yana Nana September 5, 2014 at 12:24 PM
hahahahaha nak terburai gigi Cik Yana gelak
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ September 5, 2014 at 1:15 PM
Wkwkwkwkwkw tak boleh bla la ujang ni... adeiiiii
Anizz Annisa Anizz Annisa September 5, 2014 at 2:37 PM
hahahaha.. awal2 bace dh tergelak dh.. huhuhuhu
Blogger Babyface Blogger Babyface September 5, 2014 at 2:59 PM
ala.. lelaki boleh kawin sampai 4 la..
miminadam miminadam September 5, 2014 at 4:37 PM
ehh, over ex nya ni. jeleeesss i . haha
Mohd Azfar Mohd Azfar September 5, 2014 at 6:21 PM
mesti korang tak tekan Ctrl A kan..penat gua reke trick ni.. =(
Lisa Nurulain Lisa Nurulain September 5, 2014 at 7:43 PM
Hahahaha.. perghh perghh.. lisa surihani shock ag tu
TunSha Ayunie TunSha Ayunie September 5, 2014 at 8:01 PM
bahagianya bekas2 kekasih bersama isteri lu sekarang ujang... bahagianya... bahagianyaaaa
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL September 5, 2014 at 8:54 PM
Tak mau kalah ko Jang..haha . Terbaik.



careno careno September 5, 2014 at 9:21 PM
Bak balik 5 minit aku baca entri riak ko ni... grrrr...
Mrs Little Voice Mrs Little Voice September 5, 2014 at 9:24 PM
Amboi...semuanya retis x gf ujang ni
Erra Kyra Erra Kyra September 5, 2014 at 9:29 PM
Tak habis2 dengan berangann haha
irrayyan irrayyan September 5, 2014 at 11:35 PM
Hahahaaa...demi yana kau tolak cinta mereka...sungguh setia kau ujang..kurus sungguh masa ni..tanda bahagia sangat sekarang ni
Daus Redscarz Daus Redscarz September 6, 2014 at 8:04 AM
Amboi ko jang kemain.. tak ingat cinta monyet konon. zaman tu ko mesti G*Y kan.. wakkakka..