Monday, September 8, 2014

Cabaran 30 Hari | 5 lagu cinta kegemaran Ujang9897


Gambar hiasan diatas ini bernama Heliza.., gua minat dia bukan kerana dari lagu -lagu dia, sebab dia nanyi bukan sedap sangat pun hihi.. gambar ni zaman kitaorang lepak dulu sama-sama main gitar.., tak caya..?? tak caya sudah..!!!

Berbalik kepada tajuk..,. Hak ala... cabaran hari ke 8 ni dia minta 5 lagu cinta kegemaran...

Kemon la.., muka hensem level2 brat pitt macam gua ni tak perlukan lagu cinta untuk menjadi kegemaran.., tapi orang lain menjadikan gua sebagai pemain gitar untuk memainkan lagu-lagu kegemaran dorang...hehe

Paham tak apa gua cakap tu....?? kalau tak paham lemah betul iq korang.., maksudnya gua main gitar la untuk mereka-mereka yang suka lagu cinta tu...



sila kagum dari jauh

*********************************

Ok la fine.. gua senaraikan juga 5 lagu cinta kegemaran gua ok...,

Yang pertama...erm..............................

aaaaaaaaaaaaaa

ermmmmmmmmmmmmm

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hurmmmmmmmmm 

* masih berfikir..


ermmmmm


haaaaaaaaaaa

ok...hurm......................


ok fine... memang tak boleh pikir.., lagu pertama pun buat gua fikir macam bangang .., inikan nak lima..!!! korang baca la entri orang lain yang ada lagu-lagu cinta dorang ok..hihi

senang cita gua suka semua lagu-lagu rock kapak..!!

Sekian..Peace (~_^)v


p/s : sebenarnya gua coverline..,tanak tunjukkan diri ini mat jiwang... ('',)


Artikel Terkait

12 comments

ha ha ha... lucu la ujang ni.. kak ketawa je baca entri ni..

jom blogworking..
www.yatiadam.com

jemput yr..

Eleyhh ape laaa abg ujang nihh. Hahaha ngek betul

Hah Ujang memang x pernah serius..huh!

semoga ko tabah utk hadapi cabaran 30 hari ni hahhahaha keep it up bro

Mana lagunyaa..haha.. rock kapak ye.. Cinta sate senario sekali ? :p

rock sampai pagi,
cinta simpan dalam hati

Ceehhhhh.... penat scrooill ke bwah


EmoticonEmoticon