Cabaran 30 Hari | 5 Wishlist Ujang9897



Cabaran 30 hari ini gua rasa dah tak tercabar dah.., sebab dah kelaut..!!! hahahaha belum separuh bulan gua dah tak tercabar... siot toi.!

Hari ini dah masuk ke cabaran ke berapa pun gua tak ingat.., tapi untuk tajuk kasi ini ialah 5 Wishlist atau dalam bahasa melayu dia selepas di google translet ialah


Kau nampak punya serius gua nak terangkan maksud Wishlist tu , siap google translet untuk korang wahahahaha... ok saja jadi bangang-bangang sikit supaya korang tak jadi orang terlalu serius serupa hitler.!

*********************************

Ok kita tinggalkan cerita hitler sebelum gua melucah benda lain.., baik kita teruskan 5 wishlist gua iaitu



1. NAK KURUS 

- sejak dua menjak ini perkara pertama yang kawan lama jumpa gua mesti akan cakap
"kenapa kau makin bulat"
"kenapa kau dah gemuk"
"wei kenapa kau gemuk gila babi...!!!"

korang nampak betapa kritikalnya keboroian gua..sampai mereka kaitkan dengan babi...sob sob sob.., ultraman max pun ada perasaan inikan gua yang bernama ujang hihi

2. TANAK GEMUK

- Sejak dah makin boroi ni gua harap gua tak bertambah gemuk lagi lepas ini.., eh eh macam sama je dengan wishlist no 1.. so next

3. TURUNKAN BERAT BADAN

- Sekarang berat gua 80-81kg.., so dengan ketinggian gua iaitu 178cm..., secara BMI nya berat badan gua tak ideal oi..!!! korang paham tak bila dapat kiraan begini, moral untuk jadi model sambilan boleh terbantut..!!! derm!!! dukacitanya ramai pengiklan luar rejek gua jadi model kerana berat badan melampau gua...so gua nak turunkan berat badan..!!!!

*siapa caya gua nak jadi model dia bengong

4. NAK CIUM BINI


- Gua sekarang ni suami orang..., so malam ni gua ingat nak kiss bini gua la..!! hahahaahhaha 

5. DOAKAN SEMUA WISHLISH KAWAN TERCAPAI

- gua rasa ramai yang buat entri wishlist ni yer dak..?? so gua doakan dan mengharap semua wishlist korang tercapai..!! tapi ingat setiap apa yang kita impikan tu kena ada usaha dan cara yang betul.., jangan jadi macam gua..nak kurus tapi makan serupa gaban lagi..hahahaha



Sekian..Peace (~_^)v

p/s: nampak tak punya serius gua nak kurus..sampai 3 wishlist point yang sama

#kelabbloggerbenashaari


{ 12 comments.. read them below or add one }

Cik Asma BLuppy Cik Asma BLuppy September 12, 2014 at 1:46 PM
gudluck for wishlist tu. haha. knpe muka kakyana macam tu? terkejut kah? :p
careno careno September 12, 2014 at 2:00 PM
Ape ko lengarut ni setannn...
Allene Allene September 12, 2014 at 2:17 PM
hahahah yang cium bini macam tak selalu dapat je...
Mummy Dina Mummy Dina September 12, 2014 at 2:38 PM
kesian tengok muka pengantin pompuan tu.scary je dia..hehe
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid September 12, 2014 at 4:45 PM
terharu pulak baca entri ujang pasal wishlist ni...hik hik hik...
Fatin Bella Fatin Bella September 12, 2014 at 6:31 PM
Wishlish wishlish wishlish wishlish!
Azhar Azhar September 14, 2014 at 2:25 AM
byk jugak syarat2 utk cabaran ni. x sempat den..
Dkna Abza Dkna Abza September 15, 2014 at 8:47 AM
confirm ko tak kan kurus dah ujang hahahaa
Lisa Nurulain Lisa Nurulain September 19, 2014 at 6:21 PM
Hahaha konfem list ke 4 tu dh tercapai. Haha