Cabaran 30 Hari | Sesuatu Yang Menguatkan Ujang9897



Gambar hiasan diatas adalah untuk riak yang bahawasanya gua seorang pahlawan...hihi.., siapa nak kahwin nanti kalau free gua sedekahkan silat pengantin ok..

Cabaran 30 hari ini dah masuk hari ke 3... so kira baru la yer dak...?? ekceli cabaran ni tak mencabar pun kepada yang rajin update entri.. tapi mencabar kepada mahluk pemalas update entri macam gua ni.. dan bagusnya ialah cabaran ini memberi kita idea untuk update blog yer dak..??

Tahniah kepada Rakan KBBA dengan idea ini... Ok cabaran untuk hari ke 3 ini bertajuk 

Sesuatu Yang Menguatkan Anda

Ok perkara pertama selepas gua baca tajuk ini dalam kepala otak gua dah nak melucah je kerja..hihi.., tapi malas la gua nak melucah dengan mengatakan benda yang menguatkan gua punya bebird.. ops ops..., tapi gua punya memang dah kuat so tak perlukan tambahan...hihi

Seperti semua orang juga dalam kehidupan ini yang menguatkan kita dalam apa juga bidang ialah keluarga kita yer dak..? so jawapan dah cliche boring.. hihi

Yang Menguatkan Untuk Terus Berblog

- Sejara jujurnya adalah rakan sebilik iaitu Yana dan tak lain tak bukan rakan blogger yang lama dan juga rakan blogger di KBBA...


Tapi masalah sekarang ni gua tetap malas nak update blog..hahahahaa


Sekian..Peace (~_^)v

#kelabbloggerbenashaari





{ 25 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous September 3, 2014 at 10:14 AM
This comment has been removed by a blog administrator.
careno careno September 3, 2014 at 10:16 AM
melucah je kejer ko... Grrr...
aizamia3 aizamia3 September 3, 2014 at 10:19 AM
hahaha.. gigih membaca sampai habis.. cabaran sungguh..
qaseh dalia qaseh dalia September 3, 2014 at 10:25 AM
Sjak bila hang rajin .. always mls :p
Dkna Abza Dkna Abza September 3, 2014 at 11:10 AM
Yana.. ujang dah bodek tu.. bodek tu.. mana zafirah nie??
Hanim Hashim Hanim Hashim September 3, 2014 at 11:22 AM
Hahaha entri ko kena rating 18SG ni jang.
Cik Sue Cik Sue September 3, 2014 at 12:02 PM
sengal ujang ni,patutla nak bukak blog ko kuar 18sg hahahhaa
Yan Ty Yan Ty September 3, 2014 at 12:15 PM
omg! dh agak ujang mmg niat nk mlucah....
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ September 3, 2014 at 12:41 PM
Yeahhh isteri yang tercinta penguat segala galanya.. hehehe
ummi aqilah (LM) ummi aqilah (LM) September 3, 2014 at 1:32 PM
Haha.. Laju lah entri ujang pasni naik berkali2 sehari ye
Ummi Zarra Ummi Zarra September 3, 2014 at 1:56 PM
Hahahja sempat aje nak melucah ye.. Kemain...
Eraz Fadli Eraz Fadli September 3, 2014 at 2:08 PM
Boleh kata semua komen ada perkataan lucah.. Haha..
Lisa Nurulain Lisa Nurulain September 3, 2014 at 2:11 PM
Hahhaha adeh.. melucah gak kt sini
TunSha Ayunie TunSha Ayunie September 3, 2014 at 3:08 PM
wa happy baca blog lu ujang... wa happy....

ujang dan melucah tak dapat dipisahkan... ish
eima eima September 3, 2014 at 3:25 PM
aku ingat ade isi ape la entry ko kali ni tp hampeh ..asek bgtau bebird je kuat ...ceh
AnonymousAnonymous September 3, 2014 at 5:51 PM
Azefar jgn lupa entry KHAS kwn2 ye..
Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL September 3, 2014 at 6:32 PM
Aku blom kenal Ujang lagi camana orgnya...
dikbee dikbee September 4, 2014 at 1:55 AM
Erk... Iolss bawah umur ni. *icon monyet tutup mata* hahaha
yaya_flanella yaya_flanella September 4, 2014 at 7:26 AM
Walaupun camtu je kau cakap tp tetap aku rasa sweet sbb nama kak yana ada. hee
Khumaera Ismail aka Mariam Ismail Khumaera Ismail aka Mariam Ismail September 4, 2014 at 11:21 AM
mujur yana pun blogging, leh la dia bebelkan ujang hari2.ahaha..
Scha Nazri Scha Nazri September 4, 2014 at 10:50 PM
Dasar pemalas! Hahaha. Ce rajin sikit.