Friday, March 13, 2015

"Papa aimy Nak Adik..!! "

dera anak
zafirah nangis kena buli dengan papa dia...


Minggu ini si anak gua ni demam.., so gua terpaksa cuti disebabkan cuti gua lagi banyak daripada YANA..., so gua jadi la papa mithali jaga anak sorang-sorang di rumah..., so gua kita tersenarai la papa yang hebat yer dak...?? so puji la oi..!! hahahaha

Ok abaikan dengan kehebatan gua sebab korang bukan reti puji pun...derm!! Sebenarnya bukan senang nak jaga budak kecik ni demam, kerana dia punya perangai semua tak kena.., suruh makan tanak suruh senyum pun tanak.., tapi bila pikir balik bangang gak gua ...., ada ke patut suruh orang demam yang takde mood ni senyum hihi

Gua buat lawak banyak kali depan dia pun dia tak gelak.., yang dia buat hanya nangis je..grrrr!! Ke gua yang tak reti buat lawak ek..?

Setelah berjam jam gua pujuk tak menjadi... dengan pelbagai cara dan gaya..., dan berjam jam juga soalan yang sama gua tanya dekat dia iaitu  "aimy nak apa" jawapan dia nangis je...tension oi..!!!

Tapi setelah dipaksa dengan soalan 

"aimy nak apa ni..!! kang papa hantar pergi skoll..!!" 

Dengan penuh selamba dia jawap..

"Papa aimy Nak Adik.."


Ok dengan jawapan dia tu, gua diam seribu bahasa dan gua pula yang terus menangis..., akhirnya dia pula yang gelak tengok gua nangis..! cis 

Dah tu je nak cita..











Artikel Terkait

12 comments

Papa yang bagus ... :)

www.hasrulhassan.com

hahahaha.......bagus aimi.....nanti papa proses adik cepat2 hehe

Uihh... aimi kena la tido awal tiap mlm... janji k...

Hahahahaahahahaahaaaaa...

Ye ke ni Aimy yang nak adik... soon ye Aimy..

Salam. Hee aimy ke papa aimy yang nak adik 7 8 lapan lagik. Hihik2

bakal menjadi kakak yang baik...

yang sakit pulak pandai wat lawak

hehehhee... nangis2 nak adik upenya.. :D

hahaha entry ni macam lebih dituju ke yana jekk..hehe

laaaa bila nk on projek adik ni ... kesian aimi


EmoticonEmoticon