"Papa aimy Nak Adik..!! "

dera anak
zafirah nangis kena buli dengan papa dia...


Minggu ini si anak gua ni demam.., so gua terpaksa cuti disebabkan cuti gua lagi banyak daripada YANA..., so gua jadi la papa mithali jaga anak sorang-sorang di rumah..., so gua kita tersenarai la papa yang hebat yer dak...?? so puji la oi..!! hahahaha

Ok abaikan dengan kehebatan gua sebab korang bukan reti puji pun...derm!! Sebenarnya bukan senang nak jaga budak kecik ni demam, kerana dia punya perangai semua tak kena.., suruh makan tanak suruh senyum pun tanak.., tapi bila pikir balik bangang gak gua ...., ada ke patut suruh orang demam yang takde mood ni senyum hihi

Gua buat lawak banyak kali depan dia pun dia tak gelak.., yang dia buat hanya nangis je..grrrr!! Ke gua yang tak reti buat lawak ek..?

Setelah berjam jam gua pujuk tak menjadi... dengan pelbagai cara dan gaya..., dan berjam jam juga soalan yang sama gua tanya dekat dia iaitu  "aimy nak apa" jawapan dia nangis je...tension oi..!!!

Tapi setelah dipaksa dengan soalan 

"aimy nak apa ni..!! kang papa hantar pergi skoll..!!" 

Dengan penuh selamba dia jawap..

"Papa aimy Nak Adik.."


Ok dengan jawapan dia tu, gua diam seribu bahasa dan gua pula yang terus menangis..., akhirnya dia pula yang gelak tengok gua nangis..! cis 

Dah tu je nak cita..











{ 12 comments.. read them below or add one }

HASRUL HASSAN HASRUL HASSAN March 13, 2015 at 12:52 PM
Papa yang bagus ... :)

www.hasrulhassan.com
Mila Hilas Mila Hilas March 13, 2015 at 2:45 PM
hahahaha.......bagus aimi.....nanti papa proses adik cepat2 hehe
Lan Careno Lan Careno March 13, 2015 at 8:27 PM
Uihh... aimi kena la tido awal tiap mlm... janji k...
Yan Ty Yan Ty March 14, 2015 at 2:38 PM
Hahahahaahahahaahaaaaa...

Ye ke ni Aimy yang nak adik... soon ye Aimy..
tiga lalat tiga lalat March 18, 2015 at 7:37 AM
Salam. Hee aimy ke papa aimy yang nak adik 7 8 lapan lagik. Hihik2
huda huda March 18, 2015 at 4:37 PM
bakal menjadi kakak yang baik...
Lea IsNawi Lea IsNawi March 20, 2015 at 3:27 PM
yang sakit pulak pandai wat lawak
cikjan cikjan March 21, 2015 at 2:49 PM
hehehhee... nangis2 nak adik upenya.. :D
mulatmulat mulatmulat March 21, 2015 at 9:49 PM
hahaha entry ni macam lebih dituju ke yana jekk..hehe
eima eima March 23, 2015 at 4:45 PM
laaaa bila nk on projek adik ni ... kesian aimi