Tuesday, September 15, 2015

Legoland Malaysia Best ... !





Siapa dah pergi Legoland..???  yang belum mesti tengah geleng kepada yer dak..? hihi.

Ekceli ini kali kedua guwa pergi ke Legoland Malaysia.., so kalau dah pergi 2 kali itu maksudnya best la yer dak.? story gua pasal legoland dulu ada di SINI




Legoland Malaysia ini bagi guwa siapa yang ada anak kecil best la nak mai.., tapi kalau pasangan bercinta atau bersama pasangan ianya tidak sesuai atau dalam bahasa omputih "not recommended"

Ok tu je nak cita .., sebab malas nak taip..hihi




p/s : tengah amik mood untuk update blog kembali

6 Orang Memberi Komen & Pendapat

Assalamualaikum,

Legoland ni pada pendapat saya sesuai untuk family.. Banyak tempat permainan menarik untuk kanak-kanak.. Orang dewasa yang minat dengan koleksi permainan Lego boleh layan jugakk...

bestnya legoland.. saya tak pernah sampai lagi..
anyway salam perkenalan

Jom folo saya

bagi saya tak best haha, bosan, but everyone have thier own opinion .. hheheheh

assalamualaikum ujang...lama x singgah sini....mmg best pi legoland bawa anak2 bermain di sana...:)

Done follow #3380

belom pernah sampai lagi legoland;)


EmoticonEmoticon