JUS DARA VOGUE | TEJA HERBS BAGI TENAGA DALAMAN


teja herbs


Baru ni puan binik ada nak cuba produk untuk beri tenaga dan kesihatan dalaman wanita..., member rekemen JUS DARA VOGUE.., guwa macam biasa la..benda untuk ehem-ehem bini nak cuba bagi  je la hahahaha

Tapi bukan la untuk sex je produk ni ..., sesuai untuk kesihatan dalaman..itu yang paling penting yer dak..? Perempuan ni jangan sibuk nak beli barang makeup, perfume atau baju mahal boleh je kan kan.. so fikir la bab kesihatan dan menatang tu juga

 Bila bina dah nak cuba ni alang-alang guwa nak share la beberapa info pasal Jus Dara Vogue keluaran Teja Herbs ni

***************************



JUS DARA VOGUE diadun daripada pelbagai jenis ramuan semulajadi seperti Kunyit hitam,kacip fatimah, madu, kurma, Habbatus Sauda, Minyak Almond,Pueraria Mirifica serta Manjakani khusus untuk membantu memelihara kesihatan dalaman kaum wanita di samping membekalkan nutrien yang mencukupi untuk tubuh badan anda sekaligus meningkatkan tahap kesihatan dan kecergasan yang optima

Meh gua share sikit info salah satu ramuan yang ada dalam Jus Dara Vogue

RAHSIA KUNYIT HITAM

- Orang tua-tua dulu...dalam pantang disuruhnya makan nasi berulamkan kunyit untuk pulihkan luka dalaman disampingkan mengetatkan urhmmm!! yer dak..?

 Dan juga,nak bagi darah kita tak berbau... sanggup ke tidak nak makan kunyit mentah? Air rebusan kunyit pun kau tak boleh telan kan..Sekarang dah tak payah susah-susah korek tanah pokok kunyit nak ambil kunyit hidup tu.

Ini ha...dah ada jus khas dengan pelbagai ramuan berkhasiat. Yang pasti rasanya sedap. Ini bukan kunyit biasa,.. Dia bagi kunyit hitam lagi


Kunyit hitam dipercayai sangat berkesan untuk rawatan/pencegahan kanser payudara dan terbukti berkesan untuk penurunan berat badan. Ia juga dipercayai boleh mengatasi senggugut, mengekalkan grip miss v, membersihkan darah,pelbagai masalah kulit,batuk faraj , meredakan sakit kepala atau migrain,serta mampu menolak aura-aura negatif.

******************************

Khasiat dan Kelebihan Jus Dara Vogue

- Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
-Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit batuk,asma,kanser dan lain lain.
-Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita
-Mengatasi keletihan dan kelesuan tubuh badan
-Menyingkirkan toksin
-Mengetatkan otot faraj dan merawat kentut faraj 
-Merawat masalah keputihan, senggugut, dan kitaran haid yang tidak stabil 
-Meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita 
-Menganjalkan punggung dan payudara 
-Mengatasi masalah sakit puan serta menentang serangan kanser payudara dan rahim
-Membantu memperlahankan proses penuaan 
-Mencegah gejala menopaus
-Membantu mengatasi masalah angin di dalam badan dan mengempiskan perut
-Merawat keguguran rambut dan melebatkan rambut 
-Mengatasi masalah bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim wanita
-Menguatkan bahagian rahim serta memulihkan tenaga selepas bersalin
-Mengekalkan berat badan yang ideal 
-Membantu mengawal paras kolesterol dan gula di dalam darah
-Melancarkan peredaran darah
-Mengawal tekanan darah 
-Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, parut, jeragat dan kulit kusam
-Memelihara keremajaan kulit -Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus 
-Meningkatkan tahap metabolisme

Yang dah kawin ke atau belum..., boleh saja makan JUS DARA VOGUE ni sebab apa yang paling penting ialah untuk kecantikan dalaman wanita.... RUJUKAN KKM 081116/03/006


Tapi ingat tau..perempuan mengandung dan datang bulan jangan minum jus ini ok.., lepas tu bila dan buka botol sila simpan dalam peti ais

****************************** 

Untuk detail korang boleh wusha FACEBOOK TEJA HERBS


BEYEH..!!


2 comments.. read them below or add one

CIKZACOM CIKZACOM January 27, 2017 at 2:36 PM
Menarik utk cikza ni.. tertarik pulak.. almaklum nk pikat suami nt pas kawin