Monday, April 4, 2011

Kenapa Fasha Sandha bukan Lisa Surihani

Ramai dah buat entri Keputusan ABPBH 2010 dan aku malas nak buat dah..hehe

Dari apa yang aku tengok keputusan semalam tak banyak yang boleh dipertikaikan sangat...semua best-best...

Keputusan yang pertama keluar mula-mula aku dah tak berapa nak suka iaitu

FASHA SANDHA (Pelakon TV Wanita Paling Popular)

(amik dari Ohbulan)

Aku ingatkan si putih gebu LISA SURIHANI yang menang.., sekali Fasha Sandha pulak..derm.!!!
Terus aku mesej YANA...( biasa la gosip dari rumah)


Ujang : Kenapa fasha sendut sandha boleh menang ek...bongok tol..

Yana : Dia memang ramai peminat la..,lagipun dia belakun mmg sangat best..mekap time belakun pun kena jer dengan scene..tak over ..tgk yana pun puji..grrr

Ujang : Memang dia blakon bagus.., tapi perangai bongok.., peminat undi dia kenapa..lisa kot patut menang

Yana :  Tu kategori pelakon popular.., bukan perangai popular...wahahaha..apo la..

Ujang : Betul jugak..hurm..(dalam hati)

Gitu la bunyinya SMS aku dengan YANA..., tapi betul juga apa yang yana cakap...arghh..!!!!!


********************

Keputusan yang lain-lain memang aku suka...terutama ZIZAN, LISA SURIHANI dan SHAHEIZY SAM


Sekian....Peace (~_^)v


P/S : bila la aku nak jadi artis ni..hahahahahaha


" Siapa suka saya jadi artis, angkat tangan macam saya..."








65 Orang Memberi Komen & Pendapat

arghhh...tertekan bila pasah sendu menang...

hohoh
pagi-pagi kaloi nak bergssip daaa....
xtlly takde hall pun laa fasha*sendat* menang....hahha dye memg best kowt...walaupun pergai dye tak brape oke....tp kiter tak leyh nk judge dye sbb prgai ann...ann.... :P

sebab ujang tak undi Lisa.. sebab tu Fasha menang.. ^_^ v

jang, kalau ko jadik artis..sy mesti pertikaikan "apsal lak ujang yang menang? patut En.Ben la, dia kan berprestij..."
Mesti la ujang menang sebb ni kan Kentut Contest !
bwahaha

HAHA...Xpe2 yang penting lisa menang jugak..hoi..dah lama tak jenguk blog ni..

nak ikot kan.. banyak bende aku tak puas aty dengan abpbh taon ni.. hmm... =p

aku tgk punnnnn ...layang aku nengok rancangan cam ni ... hahahha

xsuka fasha tapi memang layak menang pun. kalau xde kontroversi tapi berlakon hampeh, pun xjalan jugak bai.

dia blakon ok..tapi perangai dia tak ok..grrr...

tanpa peminat siapa la dia.. mungkin mng tipis kot dgn lisa surihani

wehh die pro kot berlakon part2 rog0ol, memang sesuai, xde pelakon lain sehebat lakonan kene rogol melainkan fasha sedot. Ahaha..

guling2 tengok semua artis angkat tgn cmtu..tup2.terus igt si blog Ujang nieh..haha

cayalah fasha sandha.....terbaik dr ladang...

ujang..ko tak puas hati lisa tak dapat ni... ko ada undi tak? ahahaha

der... aku tgk lisa live mlm td kat genting der!!! pergh!!!! syiokkkk!!!!!

hahaha..aku pon terkejot tgk fasha mng..tpi xpela jnji lisa mng jgk

ujang : a'ah lah!!! nape lah gadis ai si LISA SURIHANI x menam ketegori ni??? patutnya undi banyak ...adehhh~ x best lah fasha nak sandar tu menam...ai teka salah pulak tu!!! koh koh koh

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...
1.New Entry ".:. Buat Projek .:."

Sama la.. Mula2 je dah rasa macam, demmmm... Sebab dia menang punya pasal la!

sebab lisa surihani mana berlak0n tv sgt. lebih pd filem kan

nak wat cne jang...dh ramai suka dia..den pun xsuka dia..hoho

tp kan awk tau x...dlm ramai2 wat entry ABPBH, cuba awk tgk entry pendekar...konon masterla tu...tajuk pun dh silap keputusan ABPBH 2011..hakhak...2010 daaa....kihkih

aku pun berfikiran macam ko gak jang. tapi ada betulnya kata bakal orang rumah ko..

Tapi aku tak leh blah si usop tu la.. Dia cakap je 'sila angkat tangan macam saya' terus semua angkat! Hahahahahahah!!! :D

memang x blh blah..dlm fikiran aku Lisa n Nurkhiriah..hurm~

kisa surihani lagi ok kot dari fashaaa :) wakkaaka usop :P

aku paling suka part mereka nk umumkan bintang paling popular tu..usop wheelcha tu..gamat jadinyerrr mmg best..tp konsert penutup tu x berapa hot..that all..(bab komplen mmg teror la aku ni)

Tahniah kpd pemenang!!!~

Johan ngan Usop wilchar lawak gile mlm tu! ^_^

fasha best berlakon..but attitude no comment yek..hehehe..anw congrate fasha..

tak suka fasha, tapi dia berlakon best... mmg talented, just bnyk kontroversi je dye niih.. lgpun, lisa berlakon citer adamaya awal tahun lepas,tp masa nih, time orang sebuk undi, citer fasha yg byk kat tb

fasha kan mmg dikenali ramai ngn keseksian beliau. :D

terkejut gak sebab fasha menang. ceh~

hampeh2x

tahun depan mesti ko lak yang menang ek ujang.. hahaha

hahahahha.. satu rumah terkejut bila fasha menang.. ingatkan lisa atau tiz yg menang.. eheh..

ntah! yati mengharapkan LISA SURIHANI menang!!! grr! naseb baik LISA SURIHANI menang jugaks pelakon wanita filem popular! hee (:

mmg dia patut menang...
sbb tahun lepas, byk giler drama dia..
lisa lak byk filem..ok la tu

Fasha menang sbb atas tiket "lakonan" dia yg bagus.Pasal peribadi dia..tue hak dia jang.
Aku klu buleh pun mmg nak lisa menang..tapi persoalannye..klu ko nak lisa menang.ko ada undi dia tak?klu ada berapa byk?hahaha

jemput terjah new entri

1) Mood:Tak Byk Cakap

dah thn lps smpy laa ni asek mke dy jeh kt TV..huh

hurmmm....tak tau lah...tapi ceq sokong ang ujang...hahahaha~

fasha sendat !! hahaha sy angkat tangan macam kamo....yeha...

ce citer apsal tak suka Fasha Sandha.....hahahaha betul kata yana bukan dia dapat award Perangai Popular...anteeeee dah dia pandai berlakonnn...mak pun suka tengok dia berlakon!!!!

pelik juga mcm mana dia bule menang.
tak pa lisa menang jugak. :)

btol gak 2 ujang..ak pun ske lisa dr fasha sandha ne.

lisa berlakon lg ok kot...best lg suara lisa yg garau dr suara katun si sendat... :P

nanti nak tepon ahmad idham....hehehe

ceh copy bulat² sms..grrr~ =_=

sib baik masa diumumkan fasha menang tu aku takde depan tv.. kalau tak... arrgghh... kenapa mesti dia... tapi takpelah cuma popular bukan terbaik..

Fasha menang memang dia layak sebagai pemenang, pemilihan pemenang berdasar pada undian dan bakat, bukan berdasarkan keperibadian.

Lisa still menang kan,,ok la tu

ouh! konfius eh kenapa Fasya bukan Lisa?

aku bongkar kat sini! baca lah kalau nak tahu!

Mendidih Bersama : Artis ABPBH

yeah tak stuju jugak Fasha Sandal nie menang. naseb la dye kene bahan time bgi award ngn 2 org lgi tuh. hhahahah yeahh!!

Suka watak Fasha Sandha yang curang pas tuh kehilangan segala-galanya pas tuh jadik gila pas tuh mati dilanggar kereta. Padan muka. :-p

xsuka jd artis..suka jd blogger je..heee~

rasa mcm nak bako je ble tgk. huhu

walaupun ramai yg x suke die termasuk la saye...
tp nk uat camne..
dh rezeki die..
hehe

dia neh terbaek kot weh... haha :)


http://wan-iz.blogspot.com/

jawapan yana tu terbaik, buat aku gelak je hehe,..sweet la korang ni hehe

Tahniah Fasha. Semakin ramai yang mengata dan mengumpat dengan pelbagai gelaran, semakin murah rezeki Fasha. Yang mengumpat dapat apa,DOSA kering.


EmoticonEmoticon