Thursday, July 7, 2011

Biodata Zahiril Adzim

Pelakon yang meningkat naik iaitu Zahiril Adzim ni gua dah lama minat bermula
dari filem KAMI..hee, gua suka kalau dia berlakon watak jahat ataupun aksi


Zahiril Adzim juga penulis buku antologi Puisi dan Catatan "BOGEL MENUJU TUHAN".

Zahiril Adzim

*****************************

Nama : Mohd Zahiril Adzim

Nama Panggilan : Zahiril Adzim

Nama Manja : Daim

Tarikh lahir : 23 Januari 1984

Tempat lahir : Taiping, Perak

Status : Bertunang dengan Shera Ayop

Url Blog : http://zahiriladzim.blogspot.com/

Blogger Kegemaran : Ujang9897 


*****************************


Filem yang bakal meletup akan keluar nanti lakonan Zahiril Adzim iaitu BUNOHAN


Selingan Gambar Gua Bersama Zahiril Adzim




Sekian...Peace(~_^)v

 * Zahiril Adzim, Biodata Zahiril Adzim, Biografi Zahiril Adzim, Zahiril Adzim Biodata, Bio Zahiril Adzim, Nama Pelakon Juvana, Url Blog Zahiril Adzim, Gambar Zahiril, Gambar zahiril adzim

23 Orang Memberi Komen & Pendapat

anda sengaja kan !!!!!!!!!!! lu bikin gua panas jewp <--intonasi sebuah filem!

lu pikir larh sendiri.. grrr... >.<'

waktu dlm cerita kami tu mmg suka dgn dia ni,.skunk dah xsuka sbb dia JAMBU!!!hahaha

eh eh eh.. suka dye jugak. untung la kamu bergambar dengan dye. jeles.. :D

hahaha mna aci!! jelesnye tgkp gmbr ngn die..suke tgok die blakon..mcm blur2..hehe cute2..hahah

eiiiiiiiiiii....
SemmppuTTTTT..

3 HARI 3 MALAM..

Zahiril kena mandi air bunga

coz tangkap gambar dgn angah....

orng kg aku tu.. patut la kecik2 dulu dok nampak dia kat The store...hahaha

hahah.. aku minat die mase dalam KAMI dulu :)

aku knal time dia berlakon citer GADOH. best jgk citer tu tp kena banned.

Untuk Bacaan Lelaki Yang Dah Bersunat Sahaja

haih..apsal die bertunang awal sgt..tanak bg can kat gadis2 spt aku ke...

ujang ni makin nak jadi retis la.hahaha

ujang sll amek gamba dgn artis..nie yg jeles.. T_____T

wah.. tiap2 hari ngn retis...
jeles ni.

eh ! eh ! ttbe trase nak jeles plak.. =.=" ...haha

yelah tu ujang..asyik pic ngn retis je...menci lah..aku nk gak

blogger kegemaran dia ujang? betol ker? ngeh ngeh ngeh...

eleh .. nk die jugak jd blogger kegemaran hahahaha :D

cessss~

dia sgt cute..tahi lalat itu menawan haha...

APESAL UJANG JER MENJADI KEGEMARAN ARTIS.. HHHAHHAHAHHA

oh zahiril macho dn comel..heart melting~

eh, lu dah rendang jang.. maknenye daim ag rendang r.. xpe, yg penting die comel 10x dari lu.. huhaha! *gelak jahat

tersrlah kecomelan incik....
zahiril adzim..hhhu


EmoticonEmoticon