Friday, July 29, 2011

Zack Zukhairi Kembali Update Blog

Siapa tak kenal zack zukhairi...???? gua dulu tak kenal dia gak..tapi selepas ada blog gua kenal dan katam blog dia...hahaha dan gua pasti 80% blogger mengenali beliau...tol tak.


Baca dah entri gua pasal zack zukhairi sebelum ni...??? sebelum ni gua ada update yang zackzukhairi bakal update blog kan..?? tengok SINI<----


So dalam sejarah setelah berbulan tak update, mamat ni dengan ayat melayu mudah lupanyanya update gak blog..!!!!!!!!!!!!! dan dengan sekejap jer tengok brapa komen dia dapat..hahahahha


Selamat Kembali Bro..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ZACKZUKHAIRI

 comel


Apa hebatnya Zackzukhairi...????


Korang nilai la penulisan dia sendiri...('',) gua paling suka entri dia yang tips mengorat awek..memang bangang gila ayat dia buat gua gelak..hahahahah


Kisah gua dengan zackzukhairi baca di SINI


Sekian....Peace (~_^)v


p/s : gua rasa macam nampak mamat ni kat stadium semalam...

43 Orang Memberi Komen & Pendapat

jom kita pimpin tangan sama2 mak dara

da terjah da..
mmg best!!!!!...

tak lama lg ujang plak ikut jejak :p

die punye entry sgt best hehe :)

sape ni tp folower die 22K ...hebat

baguslah dia mau kembali berblog;)

xsabar nak tunggu entry terbaru

apakah hebatnya en zack ni..aku pon tak taw..
tapi dh lama die tak mlukis..

ayat dia walau lupa tatabahasanya tapi memang sempoi.. ai suka.. tak tauler orang lain.. ;)

This comment has been removed by the author.

mmg giler best n3 mamat ni...

azie dh bape kali khatam blog die..ayat mamat ni mmg sempoi tp berisi

mmg suspek la mamat ni =D

penulisan dia best..mcm terasa dkt je..^_^

tak pernah lagi ke blog dia. will coming to his blog asap. :))

slm...jom2 terjah blog die k..:)

dah lama ikut blog zack nih. penulisan dia sempoi je. sesuai untuk release tension.

This comment has been removed by the author.

blog dia serupa NOVEL meh..

memang terbaik lh..

dah kata cikgu.. :)

nak tau hebatnya blog dia tengok entri lama dan penulisan dia..=)

klu yg x knl zack zukhairi ni mgkn sbb masih baru dlm blogging atau x slalu pakai tnet... haha

dah mcm dpt duit sejuta je bila aku tgk dia dh update blog.terbaik arh.sape yg rasa agak2 rungsing tu sila la ke blog dia utk kembali ceria ok v(^_^)

bru syok nk buka n baca..kalu tak blog ang slow je..:)

setuju ngn nurida..
erm..zack dah update?x prsan lak..kne terjah ni.. thanks bro ~

setuju ngn nurida..
erm..zack dah update?x prsan lak..kne terjah ni.. thanks bro ~

ok td tgk blik blog dia...rupa2nya dah lama shida follow..hehehe
ok best blog dia...original..:)

perghh.aku tahu dia update terus bukak.semalam baru usha blog dia nk tgk update ke tak.

kira legend la zack...hhihihi

zack blogger terbaik bagi gua. bukannya macam blog femes lain tanpa apa2... kosong... gua pon tak tahu tang mana femes nya.

zack pemes cara tersendiri...isu tentang diri dia..suka bermonolog..hahahah.mmg rindu ngn dia...

Woooaahhh~~
Terus naik FIREFLY untuk terbang ke blog Zack...
Eksaited dowh~~

Kenangan Apabila Umur Mencecah 50

oh, da update da die? x perasan

dah baca blog dia...best!
Blog Ujang lagi best & harum baunya

http://amyadria.blogspot.com/2011/07/boleh-kawan-dengan-ujang.html

aku rasa macam nak menjerit tgk zack update tadi. haha. eksaited.

eh, eh. bestnya kalau betol zack yg kau jumpa tu. hehe

Zack punya aura tu lain macam wei.

baca blog dia je,perghh nikmat

muahahaha aku mau kasi terjah sama dia !!

pasni x nak bacalah blog ujang, nak baca blog zack zukhairi

udanang,ko nk jdi legend cmtu x
x update berbulan2 pastu org tggu.hehe

ok jangan jang.nangis awek2 kt luar sne.hehe

yana,sori,gegurau di pg hr

zack zukhairi memang best. sape cakap tak best siap aaaa. ujang pun best. hohoho


EmoticonEmoticon