Saturday, June 18, 2011

Zackzukhairi Bakal Kembali Ke Blog

Blog Zackzukhairi gua rasa pasti digilai oleh ramai blogger terutamanya wanita dan tak dinafikan blogger lelaki pun suka kan dia...

Yang bukan blogger pun ramai telah mengenalinya...

Zackzukhairi

Gua rasa ramai yang tak tau zackzukhairi dan gua merupakan rakan sebaya dan rakan lama di SEREMBAN dulu.

Di sebabkan naz buat entri pasal dia...gua teringat seorang member lama gua ni.,

Gua baru kol Zackzukairi rabu hari tu..,setelah lama gua tak borak dengan dia..hee

Al kisah nya......



*******************************


trut..trut..trut..trut...<-----dia tak pakai caller ringtone



Zack :  yup..siapa ni..,??

Ujang : gua ni , ujang...

Zack : owh kau..sori la hp guwa hilang, no kau hilang gak...

Ujang : tarak hal la.., wei kau lama tak update blog kenapa..aku yang dah ada blog pun kau tak tau

Zack : derm...kau pun dah ada blog ker.., bagus la tu..gua dah malas nak update blog..wahahaha
(memang perangai dia suka gelak kuat-kuat)

Ujang : sengal kau.., nanti free2 kita lepak la.., lepak benteng dekat ampangan tu ok.. 
 
Zack : hahahahaha (memang dia suka gelak)....tempat yang kita kena ngorat dengan awek tu ek..??

Ujang : Yup..ingat lagi kau ek..tempat kita kena ngorat dgn awek tu..hehe

Zack : mesti la ingat..,gua dengan lu dulu kan gila..bukan kita yang ngorat awek, awek yang ngorat kita...hahahahah
(memang dia kuat gelak)

Ujang : kau la selalu jalan tak tutup zip seluar..hahahah

Zack : dah la wei...baik kau hentikan dialog palsu kau ni, sebelum orang tertipu lagi banyak..

Ujang : Derm..!! kau bagitau dorang yang dialog gua ni tipu kenapa..ok la cau

Zack : hahahah...ok cau..kirim salam dengan Heliza..('',)

Ujang : aku dah clash dengan heliza la..dah kawin dengan yana...

Zack : dah dah..cukup2 menipu kau tu.., kang ramai ingat dialog nie betul..,guwa nak main snuker ni..cau

Ujang : hihi..., ok cau...



*jangan mara ek

*********************


Begitu la rapatnya gua dengan Zackzukairi..., yang tak baca dialog tu memang tak paham la keakraban gua dengan dia...*betul ker gua eja keakraban tu


Macam mana rapatnya gua dengan FatinLiyana pun tak serapat gua dengan Zackzukhairi....hurm....(ayat kena poyo)


Lepas gua borak dengan Zackzukhairi jer terus dia update status di Facebook




So gua rasa tak lama lagi Zackzukhairi akan keluarkan entri terbarunya..yang pasti di tunggu-tunggu oleh blogger lain...


Tak kenal Zackzukhairi....??? takpa..perkara biasa untuk blogger baru, cuba la mengenali Zackzukhairi dan anda pasti tak kecewa bila mengenali beliau walaupun beliau tak mengenali anda..hee


Kesimpulannya

- boleh ker blog gua jadi macam blog zackzukhairi...hihi



Sekian....Peace (~_^)v 


"Wahai anak muda, jika engkau tidak sanggup menahan lelahnya belajar, engkau harus menanggung pahitnya kebodohan."


" Orang yang berjaya dalam hidup adalah orang yang nampak tujuannya dengan jelas dan menjurus jalannya tanpa menyimpang.."


* gua masih belajar dan mengenali dunia blog ni..



P/S :blog gua hitam sama macam blog zackzukhairi..('',)


65 Orang Memberi Komen & Pendapat

ko gila. haha. tak caye aku ! dia terlampau hensem untuk berkawan dengan kau. HAHAHAHAHA.

hahaha ensemnya abg zack!ckp ngn abg zack aii msih single tao haha

ya..t'tngu2 jgk new entry dr dia...:|

zack memang terbaik.. yang bukan blogger pon semua kenal dia.. maksud saya kawan2 saya yg bukan blogger pon kenal zack ^^

wowww !! <-- hanya ini yg mampu ku taip T_T

jang...jgn wat gila jang..zack tu ang jgn wat men2..sedara je pun..fL pun senior je tu..tak lari mane,.

Siot,600++ like status.gilo mamat ni.haha

sudahlaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ahahahaha~

hahhaha..hensem kan dia..hahhahaahah...

hehe..bce je jang.saje je..zack punye post tu pun dah lame..hehe...insyaAllah boleh hebat dari zack..=)

sbb dia aku p wat blog walaupon x reti

owh..tak rugi kenal walau dia tak kenal kita ye?akak nak gi kenal2 jap la blog dia..

gua boleh tau siapa baca abis dan siapa tak baca abis..hee

dialog tipu tu memang best...hehehee
tak sabar nak tunggu zack update!

awwww...

minat gila dia ni..romentik je dlm penulisan dia.

kalah SETH TAN! hahahaha

http://aida4eva.blogspot.com

ape yang aku dapat dari entry ko ni..

ikan bakar kat benteng mmg terbaik. sekian^^

ok gua suka komen cikbulat!hahahah~

arrrgghhhh...huh..dialog dusta semata2..ni mesti gara2 ujang teingin sgt kan nak ber on-phone dgn zack hehe...

apa2 pon... RINDU ZACK !!

lama wei dia xupdate blog..
aduhhhh...

rinduu bangett !

cet, pom minat masuk blog zack psl dia ensem je (nada jeles gile)

die tu legend seyhhh...
kalo orang x knl blog die pon mst kenal komik strip die...smp rami giler copycat n die da mls nk wt komik strip...
dang, how i loike his writing...1st time jmp 1 mlm aku baca sume entry die smp x tdo...
btw ujang, aku x caye ko knl rpt ngn die...ini dusta belaka...ahaha

erm..
lame menunggu entry terbaru ZZ..
excited ni..
haha

haha.. ujang kena wat kartun comel lepas nih~

haha.. ujang kena wat kartun comel lepas nih~

oo..dia selalu xzip seluar eh..tpi dia ensem,apsal anda dikelilingi oleh org ensem?hurm..muskil

terbaekk arh.mmg xsabar dh nak tunggu entry dari zackzukhairi ni..kot2 ada entry baru nak tunang ngan cik awek aka cik mashitah ke.hehehe

kehenseman zackzukhairi xdapat ditandingi oleh ujang.ahaha

yeay !! da lama tunggu entry die :)

dia ni memang popular gile... tak yah tulis panjang2 main SEO,... guna bakat dia ramai follow tu

blog saye pon itam jugak eleh. haha

demm.. zack kembali.. oh oh.. hero

erk asal gua tak kenal zack ni...nampak sgt gua blogger baru muaheee..

pergh ramai jugak yang like status dia.gua nak try la ilangkan diri.ada orang cari gua tak..haha

sengal je diorg ko ujang.

pergghhh..ramai gile follower die.sentap mak!!

welcome back zack zuhairi

ramainya org tak kenal zack?? legend tu wehhh! haah! nak gak FL ko. you know what, dua2 top blogger ni org seremban. bangga lah org nogoghiii

blog zackzukhairi memang best!! rugi kalau tak baca

weh aku konpius. dialog2 kat atas tu betul2 ke main2...-.-'

^_____^ sangat like kartun - kartun zack. . .ada RASA ~

org baru eh?? kena terjah neh
tapi nanti berpaling tadah plak dari blog kesayangan ku ini..lalallaa

mmg dah tunggu lama dah zack menulis balik.. tak sabo ha.. pas zack start menulis balik, tak bace dah ujang nyer blog.. wahahaha.. :)

zack! sila cepat kembali aktif! bukak je blog dye, tak tukar2 entry tuh. update3! *ujang,sila bagitau dye ayat ni.kate kwn rapat :p

ingtkan betul td..adeh

wah..bagus gak dia muncul semula..lama gak blog dia dibiarkan ..

gatl kau dua orang nie..
nseb baik ko dah kawin..
btw, zz dah kawin lom?..
hahahah

suke reka dialog!haha

jadi penulis skrip lak pasni..haha

arituh yang lisa~haha!!

lawak la ujang~

kita bc smpai hbis k.xmacam komen2 atas2 tuh..x hbis bc terus komen.HAHA!!

seyez saya xkenal..

betul la kate ujang...saya blogger baruu..
sure xkenal..



skg nak pi ngorat dia..eh tak!

nak gi mengenali dia...hee^^

*dialog tu sume meyakinkan sy,korg akrab la sangat!=D

i've never been visiting his blog.
jap, nk pi skodeng. haha :)

spender ujang x lawa
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/spender-kamu-tak-lawa.html

spender ujang x lawa
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/spender-kamu-tak-lawa.html

bila nya abang zack ni nak hapdate . lama mnghilang

zack zack .. lame aku tunggu kau hupdate ..

macam blog ni macam ala2 baca blog zukhairi gak..asyik nak gelak aje...


EmoticonEmoticon