Wednesday, July 18, 2012

Lisa Surihani tak gemuk

Entri Berkaitan Lisa Surihani
Cerita 1Cerita 2Cerita 3 , Cerita 4 , Cerita 5, Cerita 6

Tah kenapa mulut gua tu ada orang conteng..derm..!!


Al-kisahnya..:

Baru- baru ni gua jumpa ex girlfriend gua yang bernama Lisa Surihani.., tak tau la korang kenal ke tak.., tapi gua saja je la cerita sebab dah lama gua tak jumpa dia..tapi gua rasa korang semua kenal dia ni yer dak..?? *ayat mesti kena poyo

Ok la sebelum ini ramai kecoh dengan gambar Lisa Surihani sekarang ni dah gemuk.., tapi bila gua jumpa dia gua tak rasa pun dia dah gemuk...grrrrrr

Di sebabkan lama tak jumpa bila terjumpa gua borak la dengan dia kejap..

Ujang : eh...lisa.., u buat apa dekat sini

Lisa : eh..u...lama tak jumpa (sambil peluk laga2 pipi)  i ada orang jemput datang sini.., u buat apa sini..??

Ujang : i pun tak tau i buat apa dekat sini...

Lisa : hahahaha (gelak tak iklas dari dia)

Ujang : kenapa ada orang kecoh u dah gemuk..?? i tengok takda gemuk pun kan

Lisa : ala..biasa la u., kita ni dah kawin macam2 orang nak kenakan..(ayat simpati)

Ujang : i tengok ok jer u..cuma naik sikit jer kan..,ke dah ada isi..??

Lisa : ish u ni..belum la...hihi (sambil tersipu2 malu)

Ujang : ok la u...i ada hal, nanti apa2 msg i la ok..i pakai no lama lagi.

Lisa : owh..ok2.., eh kejap la..jom amik gambar...

Ujang : bosan dah amik gambar dengan u...ermm...jap


* KLIK



Selepas gua amik gambar dengan Lisa Surihani... , tetiba mak dia panggil gua


Makcik : wei jang..lama tak nampak kau..!

Ujang : aunty.., (sambil salam cium tangan) ala lisa kan dah kawin malas la kacau...

Makcik : eleh..padahal kau kawin dulu kan..

Ujang : hihi..dah anak sorg pun aunty

Makcik : bagus.., nanti senang2 aunty datang tengok baby ok..

Ujang : baik aunty.., saya minta diri dulu (sambil salam cium tangan)



*********************

Moral Of The Story

- Gua memang seorang yang hormat kepada orang tua..hahaha


Entri Berkaitan Lisa Surihani


p/s :  semalam baru mimpi dia..hehe


28 Orang Memberi Komen & Pendapat

hamboih..mmg pminat setia lisa surirumah nih..hihi

siap bergambar ngan mak tu ...hebat ...hahaha

hahaha...lawak! kemain lg ek...hehe

dah macam artis ko bro.. asyik jumpe artis je.. huu

assalamualaikum ujang....wah amik hati ex mak mentua yer...:)

selalu sngt jumpa lisa ni... untunglah..

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/pembunuh-senyap-stresss.html

dak Ujang nak bagitau yang dia dah gemuk sebenarnya tapi digunakan Lisa Surihani sebagai watak utama.. ;)

Hahahaha.... banyak betul kenangan ko ngan lisa nie kan

jang oh jang.....

bgs moral of the story tu....

lelaki idaman malaya.

ayat dia tuuu x blh blah HAHAHAA~ gelak aku baca "laga2 pipi" haha.... :D

hahahaha sabo je lah...tang mana berisi tuh,tengok dia cantik je.. ala kalo org lawa,berisi pun cantik jee

betol yana cakap...bukan lisa yang gemok hahahaa

dia tak gemok.. pp je bambam hehe

Hahaha bekas gilrfriend..

X delah gemuk pun lisa nih..

ohhh..ini blog nye...
hai...!
tak kisah lah ingat ke tak tetap nak hai jugak..!

:D

6857
salam perkenalan untuk persahabatan
saya follow blog ini ke 6857...
sudilah kiranya follow kembali ...
ditunggu dan terima kasih

ni kisah betol ke dongeng nih? harrooommm.. hahahaa


EmoticonEmoticon